3.6
Reitings: 3.6
Atsauksmes 152
Pievienot atsauksmi

Kontakti

Telefons
Adrese
Dzelzavas iela 70, Rīga, LV-1035
Sūdzību gadījumā varat ziņot pārkāpumu Patērētāju tiesību aizsardzības centrs
Atsauksmes 152
1 ★ 2 5 ★  66%
rating 5 2012-05-07 sve***@inbox.lv
Просто великолепный сервис! Заказала товар, в течение получаса со мной связались, выбрали оптимальное для меня время для доставки, на следующий день доставили товар. Очень довольна и товаром и магазином! Спасибо
rating 5 2012-04-02 Lie** Mar**
Preces cena bija vienkārši lieliska, gandrīz 50% lētāka kā veikalā. Apkalpošana tikpat lieliska, jo palīdzēja atrast optimālāko un lētāko variantu, un pasūtījumu varēju veikt pa telefonu, kas aizņēma tikai 2 minūtes. Arī precei varēju braukt pakaļ jau uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas, nebija jāgaida vairākas dienas kā tas ir citur.
rating 5 2012-03-26 roy***@inbox.lv
Iegādājos ledusskapi un esmu priecīgs, ka uz visiem jautājumiem tika rasta atbilde. Piegāde arī lēta un ar visu uznesšanu.
rating 1 2011-11-21 mar***@inbox.lv
14.11.2011.утром заказала телефон.Позвонила на фирму,обещали привезти его во вторник со склада в Огре.Во вторник отзвонила девушка и сказала, что телефон можно будет забрать"сегодня вечером или завтра днем",но время она уточнить не может, поэтому,позвонит,когда я могу забрать товар.В четверг позвонила им сама! Тел.еле нашли! Приехала.Оказалось,что нет карты памяти (потеряна),а она входит в комплект.Ответили "ЭТО НЕ НАШИ ПРОБЛЕМЫ!".Заказ отменила!
rating 4 2011-04-21 shv***@inbox.lv
Kopumā attieksme bija ļoti laba, tā kā pirku līzingā, tad, protams, ka 2 dienas pagāja kamēr kompānija deva atbildi par līzingu. 4 tāpēc, ka aizbraucot pakaļ datoram vēl pusstunda bija jāuzkavējās, kamēr sagādā visus līzinga līgumus, varēja jau ātrāk izdrukāt un sagatavot.
rating 2 2010-04-17 jur***@inbox.lv
Par printeri CANON MP630. A.god tehnolandstuff, prece Jums tika uzrādīta, un Jūs to labi zināt. Vēlreiz iesaku Jums nomainīt juristu un pārtraukt krāpt patērētājus pamatojoties uz prettiesisku pārliecību par neeksistējošu likuma normu. Saskaņa ar Ministru kabineta 2006. gada 1. augusta noteikumu Nr.631 „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” 9.1. punktu patērētājam ir tiesības uzrādīt preci to neatdodot pārdevējam. Savukārt preces nodošana ekspertiem, saskaņā ar šo noteikumu 18 un 19 punktiem, ir paredzēta tikai gadijumā, ja "...ražotājs, pārdevējs vai pakalpojumu sniedzējs atsakās izpildīt patērētāja prasību, rakstiski sniedzot patērētājam pamatotu atteikumu". Pēc ilgām diskusijām, kad jau tika gatavots iesniegums kompetentai iestādei, nauda par printeri tika atgriezta. Tajā pašā dienā, nopirku jaunu, tādu pašu, citā i-net veikalā, un tas labi kalpo man arī tagad.
rating 5 2009-05-12 ann***@gmail.com
Stastu ka gadijas ar mani. Vairak ka nedelu zvaniju no arzemem uz Latvijas internetveikaliem, lai iegadatos so fotoaparatu. Vienuviet man teica pec 2 dienam, citur pec 2 nedelam. Cenas vispar nekad galigi nesakrit. Neostore jau gandriz piegadaja, bet tad @nejausi@ mainijas cena, un teica gaidit lidz nakamajai nedelai. Pa nedelu, visos internetveikalos cena pacelas par apt. 20-40 latiem. Vakardien atcerejos par tehnoland veikalu un apskatijos piedavajumu. Un, karota prece tir maksaja letak neka visos e-veikalos. Piezvaniju, man laipni visu paskaidroja, ka labak piezvanit uz veikalu un tur man sniegs lielaku informaciju par preci un piegades iespejam. Piezvaniju,zinoss pardevejs visu apskaidroja un piegade notika taja pasa diena (ne uz arzemem, protams, bet Riga tas bija 2 stundu laika pec pasutijuma). Ja, starp citu cena nebija pacelusies ka citiem e-veikaliem. Ta bija pati letaka un vel pie tam prece bija uz vietas!!! Man, kas mekleja davanu, tas bija loti butiski! Jo svetkus jau nevar atlikt uz 2-14 dienam. Ta ka esu apmierinata un fotoaparats jau celo pie manim!
rating 5 2009-01-13 m***@tehnoland.lv
SIA ROTA UN K nekad nav atteikusies un netsakās pildīt garantijas saistības. Lai samainītu preci, jāveic PTAC noteikumos atrunātā procedūra: nepieciešams servisa centra slēdziens. Diemžēl, klients nepiekrita atnest preci, lai nodotu servisā, kā arī atteicās pieņemt mūsus darbinieku, lai novertētu preces stāvokli.Tikai saņemot servisa aktu, mēs varam noteikt printera defektu (vai tas ir rūpnīcas brāķis vai arī printeris ir nepareizi ekspluatēts). Ja serviss konstatēs, ka klients nav vainīgs, tad preci apmainīs vai atgriezīs naudu.Veikala darbinieki informēja pircēju gan mutiski, gan arī rakstiski. Līdz šim brīdim atbildi neesam saņēmuši.Lūdzam pircēju izpildīt šo nepieciešamo procedūru, lai varētu atrisināt šo problēmu. Компания Rota un K никогда не отказывалась и не отказывается от выполнения гарантийных обязательств. Для того, что бы обменять товар, существует процедура оговоренная в законе о защите прав потребителей: необходимо заключение сервисной службы. К сожалению, клиент не согласился ни предоставить товар в сервис, ни принять у себя нашего сотрудника для первоночального осмотра продукта. Только при наличии акта сервисной службы, мы сможем судить о том, что является причиной неисправности принтера : заводской дефект или не правильная эксплуатация. Если будет установлено, что вины покупателя нет, ему безусловно будет произведён обмен или возврат денег. Всё это было предложено клиенту, как устно, так и в письменном виде. Ответа к сожалению, мы до сих пор не получили. Убедительная просьба к покупателю: пожалуйста выполните эти не сложные процедуры, что бы поскорее разрешить этот вопрос к взаимному удовлетворению двух сторон.
rating 3 2009-01-10 jur***@inbox.lv
2008. gada decembrī interneta veikalā www.tehnoland.lv noskatiju multifunkcionālo ierīci Canon MP630. Sazvanoties, saņēmu ieteikumu griezties pa taisno veikalā "Tehnoland" Dzelzavas ielā 70, jo cena neatšķiroties un prece esot uz vietas veikalā. Iegādājoties printeri kura cena ir gandrīz 100 LVL, nevarēju iedomāties, ka tas pārstās strādat pec jau 10 dienām! Griezos veikalā lai apmainītu līgumam neatbilstošu preci, taču saskaros ar pārliecinošu vienaldzību un nevēlēšanos palīdzēt. Sastādiju atbilsošu likumam prasijuma - pieteikumu un iesniedzu veikalā.Taču liels bija mans izbrīns, kad man piezvanīja veikala direktore, un pateicā, ka man ir jaatgriež printeris un tam klāt janopērk jauni kātridži, kuru kopēja vērtība veikalos svārstās no 35 līdz 50 latiem, jo tie, kurus es esmu atpakojīs - nav vajdzīgi . Nav jābut lielām matemātiķim lai saskaitītu, ka par 10 dienam printera lietošanas mani zaudejumi ir vienādi ar kātridžu vērtību. Šobrīd jautājums tiek risināts juridiskā ceļā, un ja būs iespējams pievienošu komentārus par lietas iznākumu, taču pagaidām NEVIENAM NEIESAKU NE VEIKALU TEHNOLAND, NE INTERNETA VEIKALU WWW.TEHNOLAND.LV, ja negribāt nopirkt "hlamu" un saskārties ar līdzīgam problēmam.
rating 5 2009-01-09 art***@dautkom.lv
Priobrel noutbuk HP DV7-1130 v etom internet magazine. Vewj ne dewevaja, stoit ne odnu sotnju latvijskix deneg. V magazin idti ne xotelosj i zakazal po inetu. O4enj udobno to, chto mozno rasplatitsja bankovskoj kartoj pri poluchenii tovara u kurjera, i ne nado snimatj denjgi. Koroche vsem dovolen, vse kak obewali i bez obmana. Horowij magazin.
rating 5 2009-01-06 art***@bagem.lv
Meklēju dāvanu dēlam. Gribēju nopirkt magnetolu!.Zvanīju deviņiem interneta veikaliem-nekā! Laikam nepaveicās.Prece it kā ir, bet nav uz vietas.Tikai Tehnoland interneta veikals atbildēja, ka ir, un es pasūtīju 31. decembrī. Pēc divām stundām saņēmu savu megnetolu.
rating 5 2009-01-06 art***@inbox.lv
Отличный магазин! Обслуживание как и в простом магазине - на высоте! Сделал заказ в 12,00 в 16,00 уже дома смотрел :-) Удобно, что сам забрать смог телек. Так держать.
2345678
Par mums Privātuma politika Reklāma Veikaliem Tops Atsauksmes par veikalu Pārtikas piegāde На русском