Salidzini.lv iesaka veikalu xnet.lv
3.7
Reitings: 3.7
Atsauksmes 1`083
Pievienot atsauksmi

Kontakti

Telefons
67651234
Adrese
Xnet Pickup punkts - Dzirnieku iela 24, Mārupe
Sūdzību gadījumā varat ziņot pārkāpumu Patērētāju tiesību aizsardzības centrs
Atsauksmes 1`083
1 4 5 ★  72%
rating 5
Ļoti laba pieredze - aizvakar veicu pasūtījumu, vakar tika izsūtīts, šodien jau saņemts (piegāde uz pasta nodaļu). Viss lieliski, tā turpināt!
Apmierināja piegādeApmierināja klientu servissPrece atbilst aprakstam
rating 5
Заказал телевизор 8 мая, с доставкой на Резекне, заказ обработали сразу и было написано что будет 13 мая, утром пол 9 телевизор был у меня, всё отлично. Надеюсь не будет ломаться
Apmierināja piegādeApmierināja klientu servissPrece atbilst aprakstam
rating 5
Apmierināja piegādeApmierināja klientu servissPrece atbilst aprakstam
rating 5
Apmierināja piegādeApmierināja klientu servissPrece atbilst aprakstam
rating 5
rating 5
BIJA ĻOTI OPERATĪVI, PALDIES!
Apmierināja piegādeApmierināja klientu servissPrece atbilst aprakstam
rating 4
Apmierināja piegādeApmierināja klientu servissPrece atbilst aprakstam
Veikala atbilde
Paldies par novērtējumu! Kas pietrūka līdz 5 zvaigznēm?
rating 2
gaidijam nenormali ilgi
Neapmierināja piegādeNeapmierināja klientu servissPrece atbilst aprakstam
Veikala atbilde
Labdien, atvainojamies par ilgo gaidīšanu. Visām precēm lapā ir norādīts aptuvens gaidīšanas laiks, ar ko jārēķinās, kā arī kurjerdienestu pārslodze var ietekmēt saņemšanas laiku.
rating 4
Pasūtījām velosipēdu un piekritām gaidīt 6 nedēļas - tā kā bija jāgaida no oficiālā pārstāvja prece. Tad nu gaidām un 2 dienas pirms gala termiņa jautājam vai viss pēc plāna - uz ko saņemam atbildi, ka ir jāgaida vēl cik tur nedēļas :) piedāvāja arī atgriezt naudu. Piekritām uz naudas atgriešanu un tas notika ja nemaldos 2-3 dienu laikā - kas ir forši. Klientu servisu vajadzētu uzlabot, jo 6 nedēļas cilvēks negaida tāpatvien aiz gara laika.
Neapmierināja piegādeNeapmierināja klientu servissPrece atbilst aprakstam
Veikala atbilde
Paldies par novērtējumu un atvainojamies par radītajām neērtībām.
rating 1
Pasūtījām Xnet internet veikalā skapi un pufu, neskatoties uz reklāmām "Ātrā piegāde" gaidījām 1.5 mēnesi. Saņemot un saliekot skapi, konstatējām, ka drēbju karināšanai atvēlētā vietas der labākajā gadījumā zīdaiņa drēbju karināšanai. Pufs atnāca ar pelējumu, sūtīju attēlus un rakstīju uzņēmumam, bet tā arī nesaņēmu nekādu reakciju vai atbildi. Dezinficēju visu pufu, bet konstatēju, ka sapelējis ir visa pufa neapstrādātajs koka karkass.
Neapmierināja piegādeNeapmierināja klientu servissPrece neatbilst aprakstam
Veikala atbilde
Labdien, diemžēl, neatrodam Jūsu epastu ar situācijas aprakstu. Lūdzam vēlreiz sazināties, nosūtot visu informāciju un attēlus uz xnet@xnet.lv.
rating 1
Pasūtīju preci 3 aprīlī, veikals paziņoja, ka sūtīšana var aizņemt nedēļas, ar ko man problēmas nebija. 22. Aprīlī atsūta jaunu epastu paziņojot, ka ir saņēmuši ziņu no ''piegādātāja'', ka prece aizkavēsies un plānotā piegāde ir paredzēta uz 03.05.2021, ar ko man vēl joprojām problēmu nebija, bet 29. Aprīlī pēkšņi paziņo, ka prece ir izpārdota. Kā var ''piegādātājs'' paziņot par preces piegādi, ja preces nemaz nav? Kāpēc uz šo jāgaida 26 dienas?
Neapmierināja piegādeNeapmierināja klientu servissPrece neatbilst aprakstam
Veikala atbilde
Atvainojamies par ilgo gaidīšanas laiku. Parasti pēc pasūtījuma saņemšanas, ja izvēlētā prece nav mūsu noliktavā, sazinamies ar piegādātāju un veicam preces pasūtījumu. Šajā gadījumā tikai pēc ilgāka laika saņēmām ziņu, ka prece tomēr nebūs pieejama.
rating 1
Доставку во время не доставили, номер курьера не дают, чтобы просто самим забрать посылку. Номер директора не предоставляют! Девушки на телефоне бросают трубку, отвратительный сервис.
Neapmierināja piegādeNeapmierināja klientu servissPrece neatbilst aprakstam
Veikala atbilde
Добрый день, мы используем услуги курьерских служб и не знаем каждого из курьеров кто доставляет заказы наших клиентов. Мы готовы решить любую проблему наших клиентов если разговор на конструктивной основе. Извиняемся если что-то не было решено с нашей стороны.
rating 1
Pasūtīju plīts virsmu, atsūtīja gaisa attīrītāju. Apmaiņas process sarežģīts. Ļoti slikts internetveikals.
Neapmierināja piegādeNeapmierināja klientu servissPrece neatbilst aprakstam
Veikala atbilde
Labdien, šādos gadījumos cenšamies apmaiņas procesu organizēt pēc iespējas vienkāršāk klientam - nosūtam kurjeru, kas savāc preci un piegādājam vajadzīgo. Atvainojamies, ja bijusi kāda aizķeršanās ar šo, jo kurjerdienesti šobrīd ir ļoti pārslogoti un process var kavēties.
rating 1
Neapmierināja piegādeNeapmierināja klientu servissPrece neatbilst aprakstam
Veikala atbilde
Labdien, diemžēl, neatpazīstam Jūs kā mūsu klientu. Ja radušās kādas nesaprašanās, lūdzu, sazinieties ar mums - xnet@xnet.lv vai 67 65 1234.
rating 5
Laba komunikācija.
Apmierināja piegādeApmierināja klientu servissPrece atbilst aprakstam
rating 5
Apmierināja piegādeApmierināja klientu servissPrece atbilst aprakstam
rating 2
5 pēc pasūtījuma saņēmu ziņu, ka preces nav un nebūs. Piedāvāja atgriezt naudu.
Neapmierināja piegādeNeapmierināja klientu servissPrece neatbilst aprakstam
Veikala atbilde
Labdien, ja pasūtītā prece kavējas vai piegādātājs vairs nepiedāvā šādu preci, vienmeŗ dodam iespēju izvēlēties - gaidīt/ izvēlēties alternatīvu vai saņemt atpakaļ naudu, ja pasūtījums jau apmaksāts.
rating 5
Apmierināja piegādeApmierināja klientu servissPrece atbilst aprakstam
rating 4
Apmierināja piegādeApmierināja klientu servissPrece atbilst aprakstam
Veikala atbilde
Paldies par novērtējumu. Kas pietrūka, lai novērtētu ar 5 zvaigznēm?
rating 4
Neapmierināja piegādeApmierināja klientu servissPrece atbilst aprakstam
Veikala atbilde
Paldies par novērtējumu. Kas pietrūka, lai novērtētu ar 5 zvaigznēm?
123456
Par mums Privātuma politika Reklāma Veikaliem OCTA KASKO Ātrie kredīti Tops Atsauksmes par veikalu Pārtikas piegāde На русском