2.9

Atsauksmes 486
Pievienot atsauksmi
Kontakti
Telefons
20000232
20000232
E-pasts
sales@tehnoshop.lv
sales@tehnoshop.lv
Adrese
Dēļu iela 8, Rīga, LV-1004
Dēļu iela 8, Rīga, LV-1004
Atsauksmes 486
|

Paldies par Chicco POLLY MAGIC Cocoa,ļoti ātri un lēti piegādāja,visizdevīgākā cena šai precei

Tika pasūtīta bērnam dāvana, veikta tūlītēja apmaksa. Veikalam vajadzēja precīzi 5 darba dienas lai saprastu to , ka prece nav veikalā, tika solīta tūlītēja naudas atmaksa , ir pagājušas jau 12 dienas no solītā laika, un nauda nav ieskaitīta kontā. Ja divu dienu laikā netiks atgriezta samaksātā summa, tiks rakstīts iesniegums patērētāju aizsardzības birojam. Telefonu neceļ, uz e- pastiem neatbild. Jūtos apkrāpta. Nevienam neiesaku riskēt.

Tika pasūtīts barošanas krēsliņš Caretero, mājaslapā norādīts, ka pieejams. Nauda tika pārskaitīta, bet prece nav un nav. Zvanījām uz veikalu - patiesībā neesot noliktavā, kad būšot - nezin. Kad būs, zvanīšot. Pagājusi pusotra nedēļa, neviens nav zvanījis, nauda paņemta, pasūtījums it kā izpildīts. Zvanam otreiz - neviens neatbild! Turklāt mājaslapā vēl arvien norādīts, ka šis barošanas krēsliņš ir pieejams. NEKAD ar šo veikalu nesadarbošos!

Bērnam dāvanu nu jau sola piegādāt ar 4 dienu nokavēšanos no solītā laika

slikta komunikācija

Esmu apmierinata. Sutijumu sanemu daudz atrak neka solija (prece nebija noliktava). Apkalposana un atsutitas preces kvalitate loti laba. Noteikti iepirksos atkal.
Lai veicas!:)
Natalija

Pasūtījums tika apstrādāts operatīvi, un klientu serviss labs. Vienīgais mīnuss - pašā lapā daudzām precēm trūkst apraksta/detalizētas informācijas par preci. Ja īsti nezina, kas tieši ir nepieciešams vai nemeklē aprakstus kaut kur internetā pats, nav pārāk ērti. Beigās tiku pie tā, ko vēlējos - pozitīvi.

Всё чётко. Говорят как есть, товар приходит вовремя. Буду заказывать у мих ещё.

Ждали коляску месяц, вместо обещанных двух недель, в итоге сообщили что коляску на складе не положили...остальные заказы тоже не получали в обещанный срок. Брака не было.
Veikala atbilde
Уважаемый клиент, мы очень извиняемся за задержку товара с нашей стороны. К сожалению, на этот раз груз с колясками задержался. Спасибо за ваш отзыв, и еще раз извиняемся за доставленные неудобства.
Уважаемый клиент, мы очень извиняемся за задержку товара с нашей стороны. К сожалению, на этот раз груз с колясками задержался. Спасибо за ваш отзыв, и еще раз извиняемся за доставленные неудобства.

:)
...biju loti ieintereseeta aizbraukt uz veikalu un uz vietas nopirkt to ko gribeetu izveeleties REDZOT REALITAATEE - jo internetaa to piedeaavaajumu tik daudz ka iisti negribeejaas kluudiities un tomeer pirkt reaali redzeetu mantu kas vislabaak dereetu - zidainju attistiibas paklaajinu !!!!
BET onlain reziima chats uz jautaajumu - vai var aizbraukt uz vietas un izveeleties mantu - NEKAADI NEREAGEEJA :)
CHAU- nepatiik taada attieksme !!!!
Veikala atbilde
Cien. klients. Atvainojamies par šo situāciju. Noteikti ņemsim verā Jūsu atsauksmi.
Cien. klients. Atvainojamies par šo situāciju. Noteikti ņemsim verā Jūsu atsauksmi.

Отвратительно. Просто отвратительно. Делают мозги, не выполняют обещанное.
Ждем несчастную коляску для ребенка уже полтора месяца.
Алени какиита...
Veikala atbilde
Уважаемый клиент, мы очень извиняемся за задержку товара с нашей стороны. Будим стараться, чтобы такого не повторялось. Спасибо за ваш отзыв.
Уважаемый клиент, мы очень извиняемся за задержку товара с нашей стороны. Будим стараться, чтобы такого не повторялось. Спасибо за ваш отзыв.

Ļoti patika interneta veikals. Laipni operātori, ātra piegāde. Preci nebija uz vietas, bija jāgaida līdz 10 -12 dienām, tomēr tā tika piegādāta nedēļas laikā. Arī turpmāk pasūtīšu preci pie jums!

Pasūtīju atmiņas karti - mājas lapā norādīts, ka pieejama. Saņēmu rēķinu, kuru apmaksāju desmit minūšu laikā. Pēc pusstundas zvana pārdevējs un saka, ka piegādāšot pēc divām nedēļām - kas tas par murgu? Kāda mārrutka pēc man tagad jāgaida vismaz nedēļa lai saņemtu atpakaļ savu naudu? Banka mums ir viena - cik ātri aizskaitīju tikpat ātri lūdzu atpakaļ!

Palasot atsauksmes, laikas, ka vietā teiciens, ka sliktam dejotājam olas traucē.
Apkalpošana lieliska, visu kārtoju latviski, vajadzēja Kingston atmiņu, datus biju jau noskaidrojis savlaicīgi, atradu, ka tādu piedāvā Tehnoshop, pasūtīju, pāris stundu laikā atzvans, šo to precizējām, apsolīja divu nedēļu laikā piegādi uz Omniva, precīzi pienāca, paldies, viss strādā!

Sajūta, ka tirgo kaķi maisā - nav normāla preču apraksta. Uz el. vēstulēm neatbild. Vismaz on-line laipni operatori, taču arī par precēm zin tikpat, cik es. Sola, ka menedžeris atzvanīs, bet... Piezvana tikai tad, kad esi veicis pasūtījumu un arī tad uz jautājumu par preci atbild ar piebildi - it kā. Tātad arī zin tikpat, cik es! No pasūtījuma atteicos, jo "kaķi maisā" pirkt nevēlos!

Pasūtīju, bērnu barošanas krēsliņu, konsultācijas mājas lapā supper,viss caur saraksti. Prece atnāca solītajā laikā, ļoti labs serviss laba apkalpošana, un laipni darbinieki ! Cenas arī viszemākās :)

На письма отвечают, сами звонят, чтобы уточнить, приятно иметь дело! Доставили без задержек, как и обещали, большое спасибо. Рекомендую!

На письма отвечают, сами звонят, чтобы уточнить, приятно иметь дело! Доставили без задержек, как и обещали, большое спасибо. Рекомендую!

Komunikācija ---. Izskatās, ka interneta veikalā strādā pilnīgi neieinteresēti pārdošanā krievvalodīgi menedžeri, kas latviešu valodu īsti labi nezina. Iegādājos preces citā interneta veikalā dārgāk, taču ar laipnu, normālu attieksmi. šajā interneta veikalā noteikti vairs neatgriezīšos.
Veikala atbilde
Cien. klienti. Lūdzam Jūs vienmēr precizēt par kādu pasūtījumu vai preci iet runa lai mēs varētu tikt skaidrībā un atrisināt problēmu. Atvainojamies par neērtībam.
Cien. klienti. Lūdzam Jūs vienmēr precizēt par kādu pasūtījumu vai preci iet runa lai mēs varētu tikt skaidrībā un atrisināt problēmu. Atvainojamies par neērtībam.

Viss skaidrs un saprotams :)