3.1

Atsauksmes 42
Pievienot atsauksmi
Kontakti
Telefons
67021222
67021222
E-pasts
iveikals@cenuklubs.lv
iveikals@cenuklubs.lv
Adrese
Rēzeknes iela 3, Rīga, LV-1073
Rēzeknes iela 3, Rīga, LV-1073
Populārākās preces




























Atsauksmes 42
|

Apmierināja piegādeApmierināja klientu servissPrece atbilst aprakstam

Ļoti plaša izvēle un draudzīgas cenas
Apmierināja piegādeApmierināja klientu servissPrece atbilst aprakstam

Patīkami, ka interneta veikala cena atbilst veikalā esošajam. Veikalā bija palikusi tikai ekspozīcijas tējkanna, bet klientu serviss bija ļoti draudzīgs un bija iespēja iegādāties to - uzreiz, nevis gaidīt 3h kā cituviet
Apmierināja piegādeApmierināja klientu servissPrece atbilst aprakstam

Neapmierināja piegādeNeapmierināja klientu servissPrece neatbilst aprakstam

Perfekti - uz vietas iegādāties, apskati un pie kases samaksā.
Apmierināja piegādeApmierināja klientu servissPrece atbilst aprakstam

Liela mafija, nesaprotama vadība
Neapmierināja piegādeNeapmierināja klientu servissPrece neatbilst aprakstam

Apmierina viss. Pretimnākošs, laipns personāls, negaidīti ātra piegāde, prece atbilst aprakstam, kvalitāte - gaidītajam. Paldies! :)
Apmierināja piegādeApmierināja klientu servissPrece atbilst aprakstam

Neapmierināja piegādeNeapmierināja klientu servissPrece neatbilst aprakstam

Apmierināja piegādeApmierināja klientu servissPrece atbilst aprakstam

Neapmierināja klientu servissPrece neatbilst aprakstam

Pat maiņas vecākie, kuriem vajadzētu prast atšķirt instrumentu modeļus, neko nejēdz.
Neapmierināja piegādeNeapmierināja klientu servissPrece neatbilst aprakstam

Apmierināja piegādeApmierināja klientu servissPrece atbilst aprakstam

Козлы, купил велосипед, оказался не исправным... Решил по гарантии сделать. В магазине сразу дали понять, что за деньги сделают быстрее.... Это же гарантия... Ок, оставляйте, но за деньги быстрее.... Два раза звонили вымогали деньги... Сказал нет. Два месяца жду свой велик... Козлы
Neapmierināja piegādeNeapmierināja klientu servissPrece neatbilst aprakstam

Diezgan bieži iepērkos iveikalos,ar tādu beskaunību satapos pirmo reizi.Par pasūtijuma piegādi mājās tiek iekasēti 10EUR,bet kurjers atteicās piegādāt un astāja paku pakomātā (pieg.VENIPAK sūt. nr.488838990).Vai par piegadi uz pakomātu nav par dārgu?
Neapmierināja piegādePrece atbilst aprakstam

Apmierināja klientu servissPrece atbilst aprakstam

Cenuklubā Lielirbes ielā kasiere izdomāja man mācīt ka obligāti jābūt klienta kartei līdzi, lai uzrādītu pirms pirkšanas, kaut citus klientus rindā apkalpoja bez tās, vnk sameklējot datubazē uzvārdu. Strīdas ar mani un uzstājīgi interesējas vai vispār man ir karte. Biju izbrīnīta ka kasiere nevis interesējas par apmaksu, bet nodarbojas ar cilvēku kontrolēšanu un audzināšanu. Būtu labi šādiem darbiniekiem biežāk pārlasīt savu pienākumu nolikumu.
Neapmierināja piegādeNeapmierināja klientu servissPrece neatbilst aprakstam

Neapmierināja piegādeNeapmierināja klientu servissPrece neatbilst aprakstam


Neapmierināja piegādeNeapmierināja klientu servissPrece atbilst aprakstam

Uzskatu, ka klibo elementāra komunikācija. Pēc preces pasūtīšanas saņēmu informatīvu paziņojumu par veikto pasūtījumu. Nogaidiju nedēļu, gaidot rēķinu apmaksai, tā aŕī nesagaidiju. Nolēmu pati uzzvanīt, izrādijās, ka rēķins man sen jau izsūtīts, bet to ka tas man jāmeklē nevis ienākošajos dokumentos, bet citās (Spam utt) mapēs aizmirsa pierakstīt. Ņemiet piemēru no citiem pakalpojuma sniedzējiem, kas neaizmirst par to savlaicīgi informēt klientus
Neapmierināja klientu serviss