2.8
Reitings: 2.8
Atsauksmes 771
Pievienot atsauksmi

Kontakti

Telefons
+371 22115533
Adrese
Ganību dambis 26a, Rīga, LV-1005
Sūdzību gadījumā varat ziņot pārkāpumu Patērētāju tiesību aizsardzības centrs
Atsauksmes 771
1 ★  41% 5 ★  51%
rating 1 2020-10-16 var***@gmail.com
Заказ #97305. Мошенники. Ни товара, ни денег. аферисты.
rating 1 2020-10-15 obe**
Горе магазин! Жаль не увидел отзывов раньше, доверился и стал жертвой обмана, ни товара, ни денег! Не связывайтесь никто и никогда с ними, если вам дороги ваши деньги.
rating 1 2020-10-14 Pav** Iva**
Kas nav saņēmis atmaksu, mēģiniet vērsties uz Paysera, varbūt viņi atmaksās no šo krāpnieku konta.
rating 1 2020-10-12 Kri** Tab**
Krāpnieki, nepiegādā preces, naudu neatgriež...
rating 1 2020-10-10 elg***@inbox.lv
Preci pasūtīju 10.08.20. Pasūtījuma Nr.94849.Preci nesaņēmu, aizbildinājās ar visādām problēmām. Uzrakstīju iesniegumu par naudas atgriešanu 02.09.2020.,šodien ir 10.10.20., naudu neesmu saņēmusi. Zvanu katru dienu, sola samaksāt tuvākajās dienās. Uzrkstīju iesniegumu policijā un PTAC, par krāpniecību. Policija jau atzvanīja, interesējās vai samaksāts. Policija informēja, ka zvanot firmas darbinieki nomet klausuli. Solīja strādāt ar citām metodēm
rating 1 2020-10-08 Val** Ozo**
Krāpnieku kantoris! Pasūtīju WiFi rooteri, nespēja piegādāt to vairāk par mēnesi. Beigās uzrakstīju, lai atgriež naudu, nu jau pagājušas 3 nedēļas, bet nauda nav atgriezta! Nekādā gadījumā neko tur nepērciet!!!!!
rating 1 2020-10-08 Oļg** Tim**
#91894 Joprojām nav atgriezta nauda (pasūtījums tika veikt 06.07.2020. un apmaksāts 07.07.2020., iesniegums par naudas atgriešanu iesniegts 09.09.2020.)
rating 1 2020-10-08 Aiv** Čiv** cz***@papachi.lv
Pasūt. nr. 96874. Mani arī jau otro mēnesi futbolē. Summa 320 eur. Man 3x nācās lūgties pat naudas atgriešanas anketu. Tagad mani futbolē gaidīt naudas atmaksu. Neviens nesauc savus vārdus, kaut arī zin manus datus. Nekādā gadījumā neskaitiet naudu. Proffit.lv ir krāpnieki. Gaidīšu vēl 2 dienas un slēdzu klāt banku, juristu un policiju.
rating 1 2020-10-07 Aig** And**
Ļoti slikts internetveikals, jau 2 mēneši ne preces ne atgrieztās naudas.
rating 1 2020-10-05 Nik** Sel** ork***@gmail.com
Очень долго пытался держаться, потому что верю в хорошие компании и в хороших людей. Прошло уже куда больше месяца, а товара нет. Как и денег. Номер заказа: #95079. Бумагу на возврат заполнил очень быстро, и уже больше месяца жду возврата денег. Кормят постоянными обещаниями. Апогей был на прошлой неделе, когда пообещали вернуть 01.10-02.10 числа, ничего не прислали, а потом кинули сообщение о том, что "очень извиняются" - они всегда его кидаю
Veikala atbilde
Уважаемый клиент! Мы работаем, мы всегда доступны и выполняем обязанности перед нашими клиентами. И делаем все возможное, чтобы наши клиенты получали свои товары или денежные средства в срок. Если клиент не хочет ждать больше свой заказ - мы возвращаем деньги. С уважением, Ваш Proffit.lv
rating 1 2020-10-03 And** Mic** and***@gmail.com
05.augustā 2020.gadā sakarā ar izvēlēto preci internet veikalā “PROFFIT” es veicu veikalā izveidota rēķina #94454 apmaksu un esmu pārskaitījis naudas summu EUR 467.48 uz KASIJA SIA kontu LV22 PARX 0019 0576 8000 1 banka Citadele. Septembra sākuma, nesaņemot preci, esmu vairākas reizes zvanījis lai noskaidrot kā pēc prece nav piegādāta. Esmu nosūtījis (14.09.2020.) iesniegumu par naudas atgriešanu uz info@proffit.lv. Naudu neatdod.
Veikala atbilde
Labdien, paldies par Jūsu atsauksmi. Preču piegādes laiki tiek saskaņoti ar sadarbības partneriem un preču piegādes dienestiem, diemžēl, var gadīties, ka preces no piegādātāja kavējas dažādu apstākļu dēļ. Mēs nepārtraukti strādājam, lai klienti preces saņemtu paredzētajās datumos un nauda tiek atgriezta pēc iespējas atrāk. Mēs noteikti uzlabosim mūsu servisa kvalitāti. Ar cieņu, Proffit.lv
rating 1 2020-10-03 Nau** Jef**
No preces iegādes (pasūtījuma numurs 94063) pagāja 63 dienas. Piegāde tika atlikta 4 reizes. PRECI NESAŅĒMU, NAUDU ATPAKAĻ NEDABŪJU. Super!
Veikala atbilde
Labdien, paldies par Jūsu atsauksmi. Preču piegādes laiki tiek saskaņoti ar sadarbības partneriem un preču piegādes dienestiem, diemžēl, var gadīties, ka preces no piegādātāja kavējas dažādu apstākļu dēļ. Mēs nepārtraukti strādājam, lai klienti preces saņemtu paredzētajās datumos un nauda tiek atgriezta pēc iespējas atrāk. Mēs noteikti uzlabosim mūsu servisa kvalitāti. Ar cieņu, Proffit.lv
rating 1 2020-10-02 Art** Pri** art***@gmail.com
Preci nepiegada un naudu neatgriež!
Veikala atbilde
Mēs strādājam, mēs vienmēr esam sasniedzami un izpīldam savas saistības pret klientiem. Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@proffit.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām
rating 1 2020-10-02
Krāpnieciskā darīšanas. Preces nepieagādā naudu neatgriež atpakaļ.
Veikala atbilde
Уважаемый клиент! Мошенничество-это факт хищения чужого имущества. Но если фирма делает все необходимое, чтобы вернуть деньги клиентам, это называется мошенничеством? Мы работаем, мы всегда доступны и выполняем обязанности перед нашими клиентами. Спасибо за понимание
rating 1 2020-10-01 Edu** Mel**
Pasūtījuma numuru neatzīmēšu. Vienkārši atgrieziet naudu visiem, kam esiet parādā, un tad jau arī uz mani trāpīsiet.
Veikala atbilde
Mūsu uzņēmums dotajā brīdi aktīvi nodarbojas ar naudas atgriešanu klientiem. Tuvākajā laikā noteikti saņemsiet naudas atmaksu, mēs darām visu iespējamo, lai tas notiktu pēc iespējas ātrāk. Atvainojamies par sagādātajam neērtībām! Ar cieņu, Proffit.LV
rating 1 2020-10-01 The Roy** aeg** 17t***@gmail.com
Заказ 92676 прошло 42 дня с момента подачи заявления на возврат, ptac ничего не может, сегодня у меня приняли заявление в полицию по факту кражи. Мошенники, даже здесь нагло лгут- обязательства не выполняют, воруют чужие деньги самым наглым образом.
Veikala atbilde
Уважаемый клиент! Мошенничество-это факт хищения чужого имущества. Но если фирма делает все необходимое, чтобы вернуть деньги клиентам, это называется мошенничеством? Мы работаем, мы всегда доступны и выполняем обязанности перед нашими клиентами. Спасибо за понимание
rating 1 2020-09-30 shi***@inbox.lv
Pasūtījums veikts pirms vairāk kā diviem mēnešiem. Nav piegādāts. Pieprasot atpakaļ naudu, arī tā netika atgriezta. Visa komunikācija tikai ar copy/paste atbildēm. Griezīšos policijā par krāpšanu.
Veikala atbilde
Mēs strādājam, mēs vienmēr esam sasniedzami un izpīldam savas saistības pret klientiem. Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@proffit.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
rating 1 2020-09-30 Edu** Mel**
Par preci, kura veikalam tika atgriezta augustā sākumā, septembra beigās vēl aizvien nav atmaksāta nauda. E-pastus vairs atbild tikai ar šo automātisko ziņojumu: "Mēs ļoti atvainojamies! Grāmatvedības nodaļa ir informēta par šo situāciju. Nauda tiks atgriezta Jums pēc iespejas ātrāk." Šobrīd arī iesaiastīts Patērētāju tiesību aizsardzības centrs. Ir iemesls, kādēļ 37% no atsauksmēm ir ar vienu zvaigzni. No šī izplatītāja ieteikums izvairīties.
Veikala atbilde
Mēs strādājam, mēs vienmēr esam sasniedzami un izpīldam savas saistības pret klientiem. Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@proffit.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
rating 1 2020-09-30 Osk** Žer**
Pasūtīju preci jau Jūnijā, tagad pēc 4 mēnešiem neesmu saņēmis ne preci, ne arī (pēc pieprasījuma) savu naudu atpakaļ. Faktiski nauda ir nozagta.
Veikala atbilde
Mēs strādājam, mēs vienmēr esam sasniedzami un izpīldam savas saistības pret klientiem. Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@proffit.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
rating 1 2020-09-30 Ser** Sor** ser***@gmail.com
Apmaksāju preci, kuru solīja piegādāt 10-12 darba dienu laikā. Preci laikā nepiegādāja. Pa telefonu stāstā, ka būs nākamnedēļ. Un tā turpinājās divas nedēļas. Palūdzu atgriezt samaksāto naudu, atbildēja, ka izdarīs to pēc 10 darba dienām. Agrāk naudu atsakās atgriezt! Sāk izskatīties pēc krāpniekiem
Veikala atbilde
Mēs strādājam, mēs vienmēr esam sasniedzami un izpīldam savas saistības pret klientiem. Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@proffit.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
123456
Par mums Privātuma politika Reklāma Veikaliem Tops Atsauksmes par veikalu Pārtikas piegāde На русском