4.5
Reitings: 4.5
Atsauksmes 4`238
Pievienot atsauksmi

Kontakti

Telefons
+37163588024
E-pasts
info@1a.lv
Adrese
Mazā Rencēnu iela 1,Klientu centrs K Senukai OZOLS
Populārākās preces
Visas Top preces
Visas veikala kategorijas
Atsauksmes 4`238
1 ★ 4 5 ★  61%
rating 1 2012-12-21 Eli** Str**,Spr**
Vairāk nekā 3 stundas(h)rindā - praktiski 4h un rezultatā nav iespējams norēķināties ar kredītkarti! Nekāda brīdinājuma par to nav uz vietas, kā arī 1a mājaslapā un kā stāsta tauta nekad nav bijis. SUPER šoks bija par 10LVL, ko pats 1a prasa par rindas apiešanu, vai - savādāk mocies. Ja pasūtīji Apple MAC AIR par 500Ls vai 1000Ls, tad 10ls ir kapeikas, bet ja austiņas pa 10Ls, tad sēdi rindā? Veikala serviss absolūti šokē..Lūdzu veikt secinājumus
Veikala atbilde
Diemžēl patiešām dēļ nelielajiem uzcenojumiem nepiedāvājam iespēju norēķināties ar karti,jo par šo pakalpojumu banka no veikala iekasē%.Šo% nāktos pierēķināt cenai un par to nāktos maksāt klientam.Rindas decembrī diemžēl ir visur,taču mēs jau tuvākajā laikā veiksim būtiskus uzlabojumus klientu apkalpošanas ātruma būtiskā paaugstināšanā. 10Ls bez rindas ir opcija tiem,kam laiks tiešām ir nauda.
rating 5 2012-12-21 edv***@gmail.com
Perfekts serviss, laba cena labam datoram. Jau ilgi iepērkos pie viņiem, nekad nav pievīluši! Visiem iesaku!
rating 5 2012-12-20 ari***@inbox.lv
Lielisks veikals! Neskatoties uz to, ka preci pasūtiju uz līzinga un pāris dienas pirms svētkiem, stundas laikā viss bija jau nokārtots un prece pēc 3dienām jau piegādāja. Malači!
rating 5 2012-12-20 val***@inbox.lv
Lielisks veikals, turklāt arī cena bija lētākā. Un saņēmu bez maksas caur dpd paku punktu. Ideāli.
rating 1 2012-12-19 sko***@gmail.com
1,5h+ stundas rindā = prece nebija pieejama! Es tāpēc vairākas reizes sarunā ar veikalu iepriekšējā dienā noprasīju vai tiešām būs un vai man nav jāzvana utt - atbilde, nav par neko jāuztraucas - viss būs! Nekāda brīdinājuma nebija. Lielākais šoks bija par 10LVL, ko prasa par rindas paātrināšanu - savādāk mocies. Laimīgie kas tika pasēdēt. Daži, kas samaksāja 10LVL, visas preces nedabūja un dabūs nākt vēlreiz... PS:Uz vietas tur tikai 1 kase!!!
Veikala atbilde
Sveiki, Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, taču , lūdzam ņemt vērā, ka Ziemassvētku laikā klientu pieplūdums ir ļoti straujš, tāpēc veidojas rindas gan lielveikalos, gan pie mums. Vēlamies pievērst uzmanību, ka mēs piedāvājam saņemt mazgabarīta preces BEZ MAKSAS kādā no DPD paku bodes punktiem visā Latvijā, kur nenāksies stāvēt rindā. Lai priecīgi Jums Ziemassvētki!
rating 1 2012-12-19 mar***@inbox.lv
Veikals kurš liek lielu miiksto saviem klientiem. Pasūtīju preci vinju veikalaa,bet joprojaam nav nekaadu zvanu no veikala vai preci piegaadaas vai nee!Taapaat arii automaatiskajaa atbildeetaajaa atstaaju inhormaaciju,soliija ka pasvaniis,taa arii gaidu sho zvanu sho baltdien.Tik briesmiigu attieksmi neesmu veel redzeejis pret klientiem.Vienvaardsakot aarpraacccc.......
Veikala atbilde
Sveiki, Mums svarīgs ir ikkatrs klients,tāpēc ir ļoti žēl, ka esam Jūs sarūgtinājuši. Dec.pēdējās nedēļās pasūtījumu skaits pieaug vairākas reizes,tāpēc diemžēl pasūtījumu apstrāde nenotiek tik raiti kā jebkurā citā periodā.Arī atzvanām noteikti,taču arī tas šajā periodā notiek diemžēl ne tik raiti kā , piemēram , janvārī. Ļoti ceram, ka ļausiet mums pierādīt, ka esam labākie :) Priecīgus svētkus!
rating 3 2012-12-18 cil***@gmail.com
Ar preces kvalitāti viss ok, bet rindas vienkārši šausmīgas.. Priekšā bija kādi 30 cilvēki.. Aizgāja vairāk par stundu.. Varētu tākā padomāt par vairāku pārdevēju nolīgšanu..
Veikala atbilde
Sveiki, Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, taču , lūdzam ņemt vērā, ka Ziemassvētku laikā klientu pieplūdums ir ļoti straujš, tāpēc veidojas rindas gan lielveikalos, gan pie mums. Vēlamies pievērst uzmanību, ka mēs piedāvājam saņemt mazgabarīta preces BEZ MAKSAS kādā no DPD paku bodes punktiem visā Latvijā, kur nenāksies stāvēt rindā. Lai priecīgi Jums Ziemassvētki!
rating 5 2012-12-16 Ģir** Eim**
Laipna apkalpošana, patīkami iepirkties, piegāde DPD kā viemēr līmenī...
rating 1 2012-12-13 ser***@inbox.lv
Был я недоволен тем что они продали мне планшет с дефектом написал отзыв здесь, позвонили извинились за ситуацию и предложили в качестве компенсации скидку на след. покупку если я удалю отзыв.. Сегодня решил разобрать планшет и сам разобраться в проблеме, сняв крышку, под ней были констатированы отпечатки пальцев и разрезанная наклейка гарантии. Считаю пусть я лучше не получу скидку но люди узнают какой товар продаётся на самом деле!!!!
Veikala atbilde
Такая ситуация не соответствует стандартам нашей фирмы-мы не продаём пользованый товар как новый!К сожалению Вы об этой ситуации не уповестили нас,а комментарий выставили после 3месяцов после покупки.Если действиетельно ситуация была такая и Вы сразу уповестили нас,мы поменяли бы товар на новый или возвратили деньги сразу.Пожалюйста при замечаний любой проблемы с товаром,связываетесь с продавцом
rating 2 2012-12-11 mak***@mail.ru
Сделал заказ,позвонили сказали что товар будет на следующей недели и обещали позвонить,не звонка не письма я не получил,приятного конечно мало...
Veikala atbilde
Очень извиняемся за причинённые неудобства. С начала следующего года 1а переходит на новейшую систему , которая такие накладки не допустит. За предчинённые неудобства мы хотели бы Вам вручить подарочную карту от нашей компании. Пожалуйста пришлите свою контактную информацию на наш майл чтобы могли договориться о том, как её Вам передать.
rating 1 2012-12-08 dvi***@freenet.de
Ставлю Вам оценку =Briesmīgi= потому что свои обещания Ваша компания не сдерживает!Более недели ожидал ответа(звонка),либо простого е-майла было бы предостаточно о том, что товара нет и не будет,однако по-видимому мой заказ был менее тысячи лат, что Вы меня проигнорировали.В любом случае,обижайтесь сами на себя и свой сервис,а не на мой коммент!
Veikala atbilde
Очень извиняемся, что создался такое впечатление.Нам важен каждый клиент не зависимо от суммы заказа.С начала следующего года 1а переходит на новейшую систему , которая такие накладки не допустит. За предчинённые неудобства мы хотели бы Вам вручить подарочную карту от нашей компании.Пожалуйста пришлите свою контактную информацию на info@1a.lv чтобы могли договориться о том, как её Вам передать.
rating 5 2012-12-06 Līg** Aka**
Ideāls serviss un pretimnākšana, bezmaksas piegāde. Vienkārši perfekti.
rating 5 2012-12-02 uld***@inbox.lv
Pirmkārt: labas cenas. Otrkārt: piegāde uz DPD paku bodes punktiem par brīvu. Treškārt: māk arī atvainoties par klientam sagādātām neērtībām.
rating 5 2012-12-01 vig***@inbox.lv
Ļoti apmierināts esmu ar preci. Veikals sava goda augstumos, tiešām lēta cena, individuāla pieeja katram pircējam. Birojā saņemot preci arī ļoti laipna apkalpošana. Noteikti pilnīgi droš un uzticams interneta veikals
rating 5 2012-11-22 dai***@inbox.lv
Esmu iepriecinats kad sim veikalam ir labi produkti tai skaita: SteelSeries un liels klasts ar dazdazadam lietam.
rating 5 2012-11-11 nau***@gmail.com
Lieliska apkalpošana, profesionāli sniedza konsultāciju e-pastā, lai varētu izlemt par piemērotāku televizoru attiecīgi maniem mājokļa parametriem! Pasūtīju un jau priecājos par jauno pirkumu. Mans internetveikals Nr.1! Malači, tā turpiniet!
rating 1 2012-11-09 jul***@inbox.lv
За неделю закзазали дочке на день рождения iPad 3, оплатили через банк на следующее утро. Прошло 10 дней - заказа нет. Сюрприза на день роления не получилось. На вопрос, когда придет iPad, отвечают, что "как только, так сразу с вами свяжется менеджер". На просьбу соединить с менеджером, говорят, что она вышла. На мейл не овтечают. Удивительный непрофессионализм или обман!
Veikala atbilde
Очень извиняемся за это недоразумение - к сожалению несколько раз пытались до Вас дозвониться, чтобы сообщить что перечисление получили и информировать о дате, когда товар доступен на складу. Товар был у нас на складу резервирован для Вас. Тем не менее мы признаём нашу недоработку в процессе обработки Вашего заказа,и уже приняли шаги, чтобы такие случаи не повторилисЬ!
rating 1 2012-11-06 evg***@gmail.com
Прождал 3 часа, 100 раз пытался перезванивать, узнать где товар и можно ли его забрать. В итоге товара не оказалось. Не намерен был ждать весь день. Сказали после двух забирать, значит после двух. Нечего лепить какие-то отговорки и переносить время на час и на 2 вперёд. Как будто других дел нет, как ждать свой товар.
Veikala atbilde
Здравствуйте! К сожалению Вы приехали за товаром раньше чем мы Вам обещали, а когда договорились Вам товар привести на дом бесплатно, не могли до Вас дозвониться, так как Ваш телефон был выключен или вне зоны оператора. Надеемся Вас всё таки видеть в кругу наших клиентов и в дальнейшем.
rating 5 2012-11-01 kas***@gmail.com
Pasūtīju preci internetveikalā 1a.lv. Ātri atzvanīja, lai apstiprinātu, ka prece ir piejama un vienojāmies par man ērtāko saņemšanas laiku. Paties prieks un lielu lielu lielais paldies atsaucīgajam kurjeram, kas palīdzēja preci uznest uz piekto stāvu! Veiksmi un ātru apkalpošanu arī turpmāk!:)
rating 1 2012-10-31 mar***@hotmail.lv
Pēc pasūtījuma veikšanas nformē, ka nākamajā dienā pēc 15:00 var ierasties pakaļ savam pasūtījumam. Es nevarēju ierasties nākamajā dienā, bet ierados aiznākamajā (šodien) dienā. Nepietiek ar to ka 16:50 pēc precēm bija ieradušies +/- 14 cilvēki, nostāvēju savas 45 minūtes līdz tiku pie cilvēka, kam jāatdod man mans pasūtījums. Pagāja vēl 10 minūtes un viņi mierīgi man pateica, ka pasūtījums nav atvest bet viņi var piegādāt to vēl pēc 2 dienām.
Veikala atbilde
Sveiki,ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām.Diemžēl piegādātājs pievīla ar piegādēm,tāpēc piedāvājām piegādāt preci bez maksas.. Pakaļ uz 1a.lv ofisu pēc precēm ierodas ļoti daudz klientu un ir brīži,kad vienlaicīgi ierodas pārdesmit klientu,katru no tiem mēs vēlamies apkalpot ar pienācīgu rūpību.Mēs rekomendējam izmantot piegādi uz PakuBodi,kur preču saņemšana būs ātrāka un bez maksas!
204205206207208209
Par mums Privātuma politika Reklāma Veikaliem Tops Atsauksmes par veikalu Chrome ātrās meklēšanas spraudnis Firefox ātrās meklēšanas spraudnis
Izmēģini Salidzini.lv Ātrās meklēšanas paplašinājumu     Instalē tagad