Pievienot atsauksmi
Kontakti
Telefons
+37163588024
+37163588024
E-pasts
info@1a.lv
info@1a.lv
Adrese
Mazā Rencēnu iela 1,Klientu centrs K Senukai OZOLS
Mazā Rencēnu iela 1,Klientu centrs K Senukai OZOLS
Sūdzību gadījumā varat ziņot pārkāpumu Patērētāju tiesību aizsardzības centrs
Atsauksmes 4`178
|
atnāca pat pāris stundas ātrāk kā biju gaidijis pasūtīto preci ,viss super
Raksta vienu piegades datumu pec tam maina nevar uzticeties.
Veikala atbilde
Labdien, Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Labdien, Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Apmāna cilvēkus
Veikala atbilde
Labdien, Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Labdien, Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Пользуемся интернет магазином уже около 5-6 лет. Очень доволен. Обслуживание быстрое и качественное. Очень хорошее впечатление остается после сотрудничества.
Precīzi piegādes termiņi, viss augstākajā līmenī
Pasūtīju preci - veicot maksājumu parādījās, ka prece būs pieejama 3.decembrī. Preci saņēmu jau 29.novembrī. Bija patīkams pārsteigums! Liels paldies!
Заказали наушники. Обнаружился брак, был подтвержден на складе 1a. Запросили замену, прислали те же наушники. Настоятельно не рекомендую приобретать данные наушники здесь, да и вовсе пользоваться услугами данного магазина.
Veikala atbilde
Добрый день, к сожалению неможем вас идентифицировать как клиента, чтобы уточнить информацию о вашей претензии. Пожалуйста свяжитесь с нами написав на: info@1a.lv отзываясь на эту претензию. Извиняемся за предоставленные неудобства.
Добрый день, к сожалению неможем вас идентифицировать как клиента, чтобы уточнить информацию о вашей претензии. Пожалуйста свяжитесь с нами написав на: info@1a.lv отзываясь на эту претензию. Извиняемся за предоставленные неудобства.
Sliktākais interneta veikals Latvijā! Melo par piegādes laikiem, cenām un atlaidēm!
Veikala atbilde
Labdien, diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Labdien, diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Tiek melots par piegādes ātrumu, necieņa pret klientu.
Veikala atbilde
Labdien, diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Labdien, diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Pasūtīju preci #1807155, atnāca apstiprinājums,ka prece pasūtīta un tiks piegādāta, mājaslapā arī parādīja, ka prece ir noliktavā, pēc divām dienām atzvana un paziņo ka prece nav pieejama. Nav smuki, tagad jāveic pasūtījums pie cita pārdevēja un galvenais, ka sešas dienas nomestas zemē(:
Veikala atbilde
Labdien,diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece var beigties piegādātāja noliktavā. Nekādā gadījumā nemaldinām klientus! Par preces neesamību Jūs informējām, tiklīdz saņēmām informāciju no piegādātāja. Naudu par atceltu pasūtījumu pārskaitām 1-2 darba dienu laikā. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Labdien,diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece var beigties piegādātāja noliktavā. Nekādā gadījumā nemaldinām klientus! Par preces neesamību Jūs informējām, tiklīdz saņēmām informāciju no piegādātāja. Naudu par atceltu pasūtījumu pārskaitām 1-2 darba dienu laikā. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
saņemu neatbilstošu preci, jau izpakoto.
uzrakstīju iesniegumu par atteikumu, tad mums atbildēja, ka Jur. pērsonam nav tādas tiesības.. tad prece tika nodota uz pārbaudi.. 1,5 men gaidam .. varbūt fiz. personam cita attieksme, bet jur. pērsonam neieteiktu kaut ko sūtit no 1a..
Veikala atbilde
Labdien, diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Labdien, diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ļoti neapmierina preču piegādes politika.
Veikala atbilde
Labdien, diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Labdien, diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Nekvalitatīvas preces
Veikala atbilde
Labdien, diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Labdien, diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Dators, kuru man izsniedza neatbilst specifikācijai. Aprakstā norādīts, ka ir 2 type-c, usb-2 un hdmi.
Eksemplāram, ko saņēmu bija tikai 2 type-c porti. Nācās pirkt papildus usb koncentrātoru.
Veikala atbilde
Labdien, diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Labdien, diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
cxzc
Veikala atbilde
Labdien, diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv.
Labdien, diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv.
Laba un ātra apkalpošana
:)
Ļoti rupja attieksme garantijas servisa centrā jau vairākas reizes pēc kārtas, acīmredzot darbiniekiem nav ne apmācības ne pārbaudes. Vairākus gadus iepirkos tieši šeit, tagad būs jāmeklē cits veikals.
Veikala atbilde
Labdien, Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Labdien, Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Kā vienmēr veikals sevi parādīja ne no labākas puses.
Piegāde bija drausmīga, beigu beigās nokavēja uz 3 dienām un vajadzēja braukt no plāvniekiem uz lidostu lai izņemtu preci....
Neiesaku no viņiem ņemt piegādi, 50% varbūtība ka kautkas noies greizi. Operatorā attieksme bija 0. Gandrīz atbild "i 4o ? Nepatīk iepērcies citur."
Veikala atbilde
Labdien, Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru.
Labdien, Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru.
Купил снегоуборочню машину Alpina AS 46 P.При распаковке агрегата выяснилось, что сломаны оба колеса. Все мои обращения с требованием провести гарайтийный ремонт, зависли на стадии "информация передана в сервисный отдел". А сервисный отдел, судя по всему, строго законспирированная структура,- ушли в подполье.Ни слуху, ни духу. Очевидно, 1а.lv не в силах решать созданные клиентам проблемы без привлечения ЦПЗПП, а потом и суда.
Veikala atbilde
Добрый день, Связались с Вами посредством электронной почты и разъяснили ситуацию. Будем делать всё возможное для скорейшего решения данной ситуации. Приносим извинения за доставленные неудобства и надеемся на позитивное сотрудничество в будущем.
Добрый день, Связались с Вами посредством электронной почты и разъяснили ситуацию. Будем делать всё возможное для скорейшего решения данной ситуации. Приносим извинения за доставленные неудобства и надеемся на позитивное сотрудничество в будущем.