Salidzini.lv iesaka veikalu 1a.lv
4.3
Reitings: 4.3
Atsauksmes 4`178
Pievienot atsauksmi

Kontakti

Telefons
+37163588024
E-pasts
info@1a.lv
Adrese
Mazā Rencēnu iela 1,Klientu centrs K Senukai OZOLS
Sūdzību gadījumā varat ziņot pārkāpumu Patērētāju tiesību aizsardzības centrs
Atsauksmes 4`178
1 ★ 4 5 ★  60%
rating 5 2019-09-11 Lin** Ber** sup***@gmail.com
Saņēmu pasūtīto preci ātrāk nekā bija plānots. Simpatizēja bezmaksas piegāde, ļoti ērti! Saudzīgi iepakots. Sistēmas robots informē par katru darbību. Nekādu lieku zvanu!
rating 5 2019-09-08 Rol** Lis**
Patīkami iepirkties tik labā veikalā. Viss notiek korekti,ātri,droši.
rating 1 2019-09-06 Emī** emi***@gmail.com
Garantijas servisa nepieciešamības vai pirkuma atteikuma gadījumā viss notiek lēni un negribīgi, termiņu un citu LR likumdošanā noteikto prasību pārkāpšana ir norma. Tā tas šim veikalam bija pirms gadiem ~ pieciem un ir arī šodien.
Veikala atbilde
Labdien, Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
rating 1 2019-09-05 svo***@inbox.lv
Гарантия в этом магазине не работает и законы не знают! Держат газонокосилку в ремонте больше месяца, когда вернут не понятно. Покосил траву пару раз и жди из ремонта пол года. Был сегодня в отделении Kraujas iela 2, Daugavpils, заявление на отказ от товара не принимают. Придется обращатся в центр защиты прав потребителей. Номер заказа 1544599
Veikala atbilde
Добрый день, Сданный товар в данный момент находится в авторизированном сервисе. Будем делать всё возможное для скорейшего решения этого вопроса. Очень извиняемся за сложившуюся ситуацию с затянувшимся гарантийным сервисом. Надеемся на позитивное сотрудничество и в будущем.
rating 1 2019-09-04 Jap** Val** jap***@gmail.com
Līdz šim ar šo veikalu problēmu nebija. Pasūtīju videokarti 5700 XT, viss bija kārtībā, rādīja, ka noliktavā 4 gab., samaksāju. Nākamās dienas vakarā saņēmu zvanu, ka prece vairs neesot pieejama, jo neesot piegādātāju noliktavā. Labi, ja reiz nav noliktavā, esmu gatavs gaidīt, bet tā nedrīkstot darīt. Tiklīdz man tika atgriezta nauda tā pati prece jau parādījusies pārdošanā par krietni dārgāku cenu. :( Skumji, esmu vīlies šajā veikalā.
Veikala atbilde
Labdien, Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
rating 1 2019-09-02 Rom** Bel**
Pasūtīju video karti RTX 2070 super. pirkuma un apmaksas process ir ērts un caukspidigs. Saņēmu SMS par apstiprinājumu un apmaksu, viss bija jauki, bet tad Vispirms saņēmu SMS, kā piegādes datums tiks mainīts. Pēc tam operators piezvanīja un teica ka prece ir beigusies. Bezjēdzīgi patērētais laiks un iesaldēti naudas līdzekļi.
Veikala atbilde
Labdien, diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece var beigties piegādātāja noliktavā. Par preces neesamību Jūs informējām, tiklīdz saņēmām informāciju no piegādātāja. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
rating 5 2019-08-30 Ine** Zon**
Paldies,esmu apmierināta par pirkumu,viss bija ātri un kvalitatīvi.
rating 5 2019-08-28 i.k***@balticom.lv
Kaut pasūtījums bija neliels viss noritēja raiti.Saņēmu pat vienu dienu ātrāk.Visiem kuri piedalījās šajā procesā LIELS paldies. Runājot par minimālo pasūtījumu 10 € .Manuprāt laba ideja.Mājās vienmēr var atrast kādu sīkumu ,ko vajag piepirkt klāt.Manā gadījumā tās bija baterijas un vēl šis tas ko vajadzētu drīzumā pirkt.(vismaz tagad dēļ tiem sīkumiem nav jāskrien uz veikalu)Tad jau laikam beigās sanāk ka "sausajā atlikumā" palieku parādā?
rating 5 2019-08-28 And** Maz**
Pirku augusta vidū alumīnija airus gumijas laivai par 12.66. Ļoti apmierināts par veikala saraksti, paziņojumiem, par ātru piegādi - 3dienas pirms termiņa. Paldies. Patīkami.
rating 2 2019-08-27 dem***@inbox.lv
Очень зря ввели минимальную сумму заказа. Нельзя даже в офисе забрать или сделали бы чуть дороже доставку для заказов меньше 10 EUR.
Veikala atbilde
Добрый день, изменения внесены с целью обеспечения лучшей цены и качества обслуживания клиентов. Приносим свои извинения за доставленные неудобства и надеемся на позитивное сотрудничество в будущем.
rating 5 2019-08-27 Шур** Инд** vor***@inbox.lv
Пока претензий нет!
rating 1 2019-08-27 ama***@gmail.com
26. jūnijā iegādājamies monitoru. Saņēmām to ar kurjeru, ieslēdzot monitoru secinājām, ka tam nedeg 4 pikseļi. Garantijas ietvaros var nedegt 6 pikseļi. Nolēmām izmanot 14 dienu atgriešanas iespēju un atgūt naudu. Preci nodevām 2019. gada 5. jūlijā. Solīja naudu atgriezt kontā 14 darba dienu laikā. Pēc 14 darba dienām sākām zvanīt 1a.lv, bet operatori teica, ka monitors atrodas servisā un ir jāgaida 30 darba dienas, kopš preces nodošanas dienas.
Veikala atbilde
Labdien, ļoti atvainojamies par radušos situāciju, ka garantijas serviss ieilga. Situācija ir atrisināta un nauda tiks atgriezta uz Jūsu norēķinu kontu tuvāko dienu laikā. Ceram uz pozitīvu sadarbību arī turpmāk.
rating 1 2019-08-23 Wol** Dog** rig***@inbox.lv
Izmainījusies attieksme pret klientu, ja sākas problēmas ar garantijas remontu. Precei ir konstatēts rūpnīcas defekts(1a servisā) , jaunu preci, vietā nedod, dod tikai palietotu., sliktākā stāvoklī kā bija jūsu prece,
Veikala atbilde
Labdien, Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
rating 2 2019-08-22 evi***@hotmail.com
Kamēr nav jāsaskaras ar klientu apkalpošanu un nav problēmu ar preču kvalitāti, tikmēr veikals jau bezgala foršs un ērts. Bet tad vienā brīdī pozitīvā pieredze aiziet mēslainē, kad vajadzīga neliela pretimnākšana no veikala puses. Ļoti nesmuki un neprofesionāli. Diemžēl šī problēma pastāv lielākajai daļai Latvijas veikalu, ka nav klientu apkalpošanas kultūras un biznesa turpināšanas domāšanas. 2 zvaigznes par visādi citādi labo pieredzi līdz šim.
Veikala atbilde
Labdien, Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināts tikai garantijas remonts. Telefoniski un e pastā Jūs informējām, ka 14 dienu atteikums uz Juridiskām personām neattiecas. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
rating 3 2019-08-21 Vik** Sam**
Telefons labs, viss strādā, bet vai ir korekti, ja Latvijā komplektā ir lādētājs ar Āzijas valstīm paredzētu lādētāju, un pašam tagad jāmeklē pārveidotājs ?!? Samsung A 30.
Veikala atbilde
Labdien, Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
rating 1 2019-08-20 Mar** Ozo**
lohotrons!
Veikala atbilde
Labdien, paldies par vērtējumu. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru, norādot pasūtījuma numuru un aprakstot pretenziju.
rating 1 2019-08-19 Рих** Тар**
Отдал по гарантии телефон (перестал заряжаться). Телефон приняли и отправили на диагностику, сказав "2-3 недели, максимум рабочий месяц" Прошло больше, чем рабочий месяц. Мне сообщают, - "найдено механическое повреждение, поэтому ремонт обойдётся в 113 евро, если от ремонта отказываетесь, за диагностику надо заплатить 15 евро"... С чего бы это вдруг?! Механическое повреждение, в ниразу не упавшем телефоне!? ОБМАН ! В 1а, больше ни ногой
Veikala atbilde
Добрый день, к сожалению неможем вас идентифицировать как клиента, чтобы уточнить информацию о вашей претензии. Пожалуйста свяжитесь с нами написав на: info@1a.lv отзываясь на эту претензию. Извиняемся за предоставленные неудобства.
rating 1 2019-08-19 ale***@inbox.lv
Ранее не было проблем, с покупками, пока не купила SamsungGalaxy Fit-e. Получила товар 15.07.2019, пришлось вернуть 16.07, т.к. браслет не работал, взяли на экспертизу на 31 день, по прошествии данного срока не позвонили, пришлось звонить самой. Сказали, что могу получить браслет 19.08, но не дождавшись заветного СМС, позвонила сама и мне выдали, что может только на следующей неделе я из получу его. Отвратительный сервис.
Veikala atbilde
Добрый день, к сожалению неможем вас идентифицировать как клиента, чтобы уточнить информацию о вашей претензии. Пожалуйста свяжитесь с нами написав на: info@1a.lv отзываясь на эту претензию. Извиняемся за предоставленные неудобства.
rating 1 2019-08-17 Mar** Cet**
Ilgus gadus biju šī veikala klients. Tagad ieviesta minimālā pasūtījuma summa. Vairāk veikala pakalpojumus neizmantošu, jo nevar vajadzīga sīkuma dēļ pirkt komplektā ziloni.
Veikala atbilde
Labdien, lai nodrošinātu labākās cenas un labāko apkalpošanu, minimālā pasūtījuma summa ir 9.95 €. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
rating 1 2019-08-14 Ine** Vēv**
Ar 1a veikalu viss liekas labi un skaisti līdz brīdim, kad pasūtot kādu preci saskaries ar kādu problēmu - mūsu gadījumā lielais ledusskapis tika atsūtīts iebuktēts. Tūlīt jau būs pagājis mēnesis, kopš problēma vēl joprojām tiek risināta. Atsaucības nekādas, kontaktpersona, kas "it kā" koordinē problēmas risināšanu nav sakontaktējama pa telefonu, atbild tikai uz e-pastiem (mums jau ir 17 e-pastu sarakste).Visi plāni izjukuši.. esam ļoti vīlušies.
Veikala atbilde
Labdien, diemžēl, nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu Jūsu vērtējumu. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru, norādot pasūtījuma numuru un aprakstot pretenziju.
575859606162
Par mums Privātuma politika Reklāma Veikaliem Tops Atsauksmes par veikalu Pārtikas piegāde На русском