Salidzini.lv iesaka veikalu 1a.lv
4.4
Reitings: 4.4
Atsauksmes 4`181
Pievienot atsauksmi

Kontakti

Telefons
+37163588024
E-pasts
info@1a.lv
Adrese
Mazā Rencēnu iela 1,Klientu centrs K Senukai OZOLS
Sūdzību gadījumā varat ziņot pārkāpumu Patērētāju tiesību aizsardzības centrs
Atsauksmes 4`181
1 ★ 4 5 ★  60%
rating 1 2019-01-19 Rai** B rav***@gmail.com
Nenormāli kavē piegādes termiņus! Vairākkārtīgi pārlikts saņemšanas datums. 8 dienu vietā bija jāgaida 12, bet nu jau jāgaida 16 dienas. Klientu serviss, diemžēl, bezspēcīgs palīdzēt klientam - līdz ar to nav jēga no tāda klientu servisa. Diemžēl, lietuviešiem pārņemot 1A.lv, šī kompānija no viduvējas ir kļuvusi par neuzticamu. NEIESAKU!
Veikala atbilde
Labdien, diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece aizkavējas ar piegādi no piegādātāja. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
rating 1 2019-01-18 Mik** Mik**
Pasūtīja uz Jaunu gadu bērnam fotoaparāts dāvanā. Fotoaparāts nestrādā, svētki ir bojāti. Atdeva preci veikalā. Pa veikala nosacījumiem var atdot pirkumu 14 dienas laikā pēc preču saņemšanas un naudu atdos tāpat 14 dienas laikā pēc preču saņemšanas no manis. Termiņš pagāja. Naudas nav. Zvanu tiem, tie nezina kad es saņemšu naudu atpakaļ. Uzrakstīja oficiālu sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā. Ne pirmo reizi problēmas ar šo veikalu.
Veikala atbilde
Labdien, Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
rating 3 2019-01-17 Pēt** Pun** pun***@gmail.com
#1326612. 12.12.2018 veicu pasūtījumu ar DPD piegādes starpniecību. Piegādes laiks bija paredzēts 19.12.2018. Nopriecājos, ka saņemšu pasūtījumu pirms svētkiem, kā dāvanu. Bet pēc vairākkārtējām piegādes laika pārnešanām, tikai 08.01.2019 saņēmu no DPD SMS, ka prece ir ievietota un gaida izņemšanu, bet… citā adresē, kā bija uzrādīts pie pasūtīšanas. Tā kā šis punkts atradās veikalā un sakarā ar mana darba specifiku, izņemt pasūtījumu veikala dar
Veikala atbilde
Labdien, diemžēl, ir gadījumi, kad sadarbības partneriem, klientu izvēlētie pakomāti ir pieprasītākie konkrētā lokācijā. Piegādes dienests vairākkārt centās ievietot sūtījumu Jūsu izvēlētajā piegādes punktā, bet diemžēl neveiksmīgi, tāpēc sūtījumus tika ievietots tuvākajā piegādes punktā. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
rating 1 2019-01-17 Jus** FUN man***@gmail.com
Māna klientus ar piegādes laikiem. Gandrīz nekad preci nepiegādā mājaslapā norādītajā laikā. Vienmēr ir tikai viens aizbildinājums- kavējas preces piegāde no noliktavas. Kad nav vairs nekas cits, ko teikt, tad vienkārši nomet klausuli. Veikalam ir nospļauties par pastāvīgajiem klientiem, kuri ir iegādājušies šeit preces par vairākiem tūkstošiem. Attieksme pret klientu zem katras kritikas.
Veikala atbilde
Labdien, diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece aizkavējas ar piegādi no piegādātāja. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
rating 2 2019-01-17 Vet** Con** vmf***@gmail.com
90% gadījumu nevar iekļauties piegādes termiņos. Kā tik īsā laikā no tik laba veikala var kļūt par tik neuzticamu?
Veikala atbilde
Labdien, diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece aizkavējas ar piegādi no piegādātāja. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
rating 1 2019-01-16 sas***@inbox.lv
Очень разочаровался в 1а, сделал крупный заказ на бытовую технику 27 декабря, срок доставки 8 января, пришло 8 января, в графе срок доставки уже стоит 14 января, думаю ну ладно праздники и все такое, пришло 14 января, и что вы думаете? Срок доставки 21 января. Никто не соизволил не позвонить, не проигформировать. В итоге сделал отказ. Заказал в другом магазине, на следующей день товар уже был у меня. Эх.. сдулась контора, а жаль.
Veikala atbilde
Добрый день, k сожалению, случаются ситуации, когда привоз товара задерживается от поставщика. Постоянно работаем над тем, чтобы клиенты получали свои заказы в планируемое время и улучшаем качество услуг доставки. Приносим свои извинения за доставленные неудобства и надеемся на позитивное сотрудничество в будущем.
rating 2 2019-01-16 ser***@inbox.lv
Добрый день.Много лет пользовался услугами данного интернет магазина и не было никаких проблем,всегда обслуживание было на высоком уровне,качественно и главное очень быстро доставляли товар. НО! В последнее время сервис магазина резко испортился,сотрудники магазина (продавцы-консультанты) о продаваемом товаре не имеют представления,технические характеристики указанные на сайте не соответствуют действительности.Товар сдал обратно не отходя от касс
Veikala atbilde
Добрый день, k сожалению, случаются ситуации, когда привоз товара задерживается от поставщика. Cлучаются ситуации k сожалению, когда получаем некорректное описание товара от поставщика, в таком случае, при получении информации о возможности ошибки, максимально быстро вносим исправления. Извиняемся за предоставленные неудобства, и надеемся на позитивное сотрудничество и в будущем.
rating 2 2019-01-15 bce***@yandex.ru
Заказал игровую мышку с экспресс доставкой за допольнительную плату, в итоге в назначеную дату никто не соизволил позвонить или написать,писал на почту по поводу задержки ответа не последовало! в итоге спустя 3 суток всё-таки позвонил курьер что в течении часа привезёт. за что я переплатил 6 евро за экспресс доставку так и осталось загадкой,был крайне зол. Качество мышки устроило.
Veikala atbilde
Добрый день, к сожалению неможем вас идентифицировать как клиента, чтобы уточнить информацию о вашей претензии. Пожалуйста свяжитесь с нами написав на: info@1a.lv отзываясь на эту претензию. Извиняемся за предоставленные неудобства.
rating 5 2019-01-15 lud***@inbox.lv
Добрый день. Очень довольна работой сотрудников магазина. Все быстро обработали и доставили. Приятно у вас делать покупки.
rating 1 2019-01-15 Ilz** Ozo**
Divas reizes pārcēla jau tā garo piegādes laiku par nedēļu, pēc tam gribēja vēl pagarināt, bet atteicos no pirkuma. Komunikācija ar klientu- pilnīga nulle. Nemūžam vairs neiepirkšos šeit. Iepriekš jau bija slikta pieredze.
Veikala atbilde
Labdien, diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece aizkavējas ar piegādi no piegādātāja. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
rating 5 2019-01-14 azu***@inbox.lv
Pasūtu šajā veikalā tekoši no 2013 gada. Labs veikals, nav nekādu iebildumu. Preču cena ir mazliet augstāka nekā citos veikalos, bet toties esmu saņēmis visas pasūtītas preces. Iesaku kurš šaubās.
rating 1 2019-01-14 inu***@inbox.lv
Отвратительный сервис . Халатное отношение к клиентам. Сделали заказ и товар получили в неисправном состоянии. Потребовали возврат денег. Уже январь месяц деньги так и не вернули за покупку. И уже сомневаюсь что вернут. Если хотите сберечь свой нервы и деньги не советую тут что то заказывать. Шанс остаться обманутым.
Veikala atbilde
Добрый день, к сожалению неможем вас идентифицировать как клиента, чтобы уточнить информацию о вашей претензии. Пожалуйста свяжитесь с нами написав на: info@1a.lv отзываясь на эту претензию. Извиняемся за предоставленные неудобства.
rating 3 2019-01-13 vni***@inbox.lv
Хорошо бы на Мукусалас обслуживали и на русском языке
Veikala atbilde
Добрый день, благодарим Вас за отзыв и спасибо, что выбираете наш интернет магазин 1A.LV :)
rating 5 2019-01-12 Tat** Sok**
Только положительные эмоции от покупок, порадовала быстрая обработка и доставка заказа.
rating 1 2019-01-11 Adi Das** mih***@gmail.com
Regulāri aizkavē pasūtījumus! Uzticamības mājaslapā vai rēķinā norādītam termiņam nav nekādas! Pēdējo sūtīju uz DPD Paku skapī, bet tās aizceļoja uz Cerkle K pavisam citā pilsētas rajonā, bez nekādas saskaņošanas ( DPD arī sūdu kantoris). Tagad paziņoja, ka pasūtījums atgriezts atpakaļ veikalā. Lūdzos lai atdod pasūtījumu! Teicu, ka pats varu atbraukt pakaļ kur teiksiet. Stulba piz.. no 1a.lv paziņoja : pasūtījums tiks anulēts. :(
Veikala atbilde
Labdien, diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
rating 5 2019-01-11 Ven** Šķē**
Paldies. Tā turpināt!
rating 5 2019-01-10 Ing** Van**
Vienmēr ātra piegāde un kvalitatīvas preces. Ilgstoša sadarbība, jo viss ir ideāli. Neuzbāzīga un patīkama reklāma un piedāvājumi.
rating 2 2019-01-10 Pav** Vor**
3 последних заказа ПОДРЯД задержали. Получи такого -то числа. Да. На неделю позже. И после этого вы предлагаете людям платить вперед? Шлак.
Veikala atbilde
Добрый день,  k сожалению, случаются ситуации, когда привоз товара задерживается от поставщика. Постоянно работаем над тем, чтобы клиенты получали свои заказы в планируемое время и улучшаем качество услуг доставки. Приносим свои извинения за доставленные неудобства и надеемся на позитивное сотрудничество в будущем.
rating 5 2019-01-10 Art** Dau**
Viss OK, preci saņēmu ātrāk, nekā biju gaidījis.
rating 4 2019-01-10 And** Bar**
Manuprāt, visvieglākā preču meklēšana no LV internetveikaliem, ātra piegāde, pietrūkst tikai apmaksa ar banklink, un mazliet mānās ar atlaižu kampaņām.
Veikala atbilde
Labdien, pateicamies Jums par pozitīvu komentāru un augstu mūsu darba novērtējumu. Paldies, ka izvēlaties mūsu internetveikalu 1A.LV :)
656667686970
Par mums Privātuma politika Reklāma Veikaliem Tops Atsauksmes par veikalu Pārtikas piegāde На русском