Salidzini.lv iesaka veikalu 1a.lv
4.3
Reitings: 4.3
Atsauksmes 4`178
Pievienot atsauksmi

Kontakti

Telefons
+37163588024
E-pasts
info@1a.lv
Adrese
Mazā Rencēnu iela 1,Klientu centrs K Senukai OZOLS
Sūdzību gadījumā varat ziņot pārkāpumu Patērētāju tiesību aizsardzības centrs
Atsauksmes 4`178
1 ★ 4 5 ★  60%
rating 1 2019-01-03 Rob** Štr**
ĻOTI SLIKTA KLIENTU APKALPOŠANA!!! Tika pasūtītas preces, uzreiz samaksāts un piegādei izmantots DPD. Par klientiem ir jārūpējas un pārdevējam jāatrisina problēmas, nevis klentam pašiem jāmeklē savs sūtījums, ko kurjeri nevar piegādat laicīgi un kļūdas pēc vēl sms aizsūta svešam numuram! Kāpēc man ir jāzvanās vairākas dienas pēc kārtas un katru reizi jāklausās citas pasaciņas. JUMS TAS ŠKIET NORMĀLI??? pasūtījuma numurs- 1312855
Veikala atbilde
Labdien,atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar radušos situāciju. Jūsu sūtījums tika ievietots Jūsu izvēlētajā piegādes punktā 17.12.2018. Klientu apkalpošanas speciālists sazinājās ar piegādes dienestu un palūdza, lai atkārtoti tiktu Jums izsūtīts pieejas kods. Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
rating 1 2019-01-02 qq4***@mail.ru
Отвратительный сервис . Халатное отношение к заказам. Заказывал заранее , в итоге прокатили по срокам . Обращение отменить заказ проигнорировали , средства возвращать через гарантийку . Не связывайтесь в этим сайтом "магазином" , берегите нервы и своё драгоценное время.
Veikala atbilde
Добрый день, к сожалению неможем вас идентифицировать как клиента, чтобы уточнить информацию о вашей претензии. Пожалуйста свяжитесь с нами написав на: info@1a.lv отзываясь на эту претензию. Извиняемся за предоставленные неудобства.
rating 2 2019-01-02 Kri** Kur** kri***@live.com
Preces piegade salidzinot ar citiem iveikaliem uzradita atraka, beigās tiek izmainits piegades noraditais datums un prece piegadata uz citu piegades vietu. Piegade bija paredzeta 21. Datuma, atnaca nākama meneša 13 datuma , pagaja gandriz menesis. Apmana klientus ar viltus darumiem, kaut cits veikals bija letaks un atraks, jutos apkrapts un davana cilvekam nesanaca.
Veikala atbilde
Labdien, diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@1a.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
rating 1 2019-01-02 Aiv** Sal**
Pasūtiju preci 16.12, un darīju to tāpēc, ka vēlamā prece bija pieejama un uzrādijās piegāde uz 21.12, kā arī veikals aktīvi reklamējās, ka piegādās pasūtijumus līdz Ziemassvētkiem. 21.12 pasūtītā prece nepienāca. 22.12 uzrakstīju divus e-pastus ar lūgumu paskaidrot, kas notiek ar manu pasūtijumu, taču nekādu atbildi nesaņēmu.Tā vietā saņēmu paziņojumu,ka piegādes datums ir mainīts uz 28.12. Tāds nu ir tas internetveikals "Nr1" Latvijā...
Veikala atbilde
Labdien, diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece aizkavējas ar piegādi no piegādātāja. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
rating 1 2019-01-02 Alī** Ale**
Esmu ļoti vīlusies šajā uzņēmumā. Solītā reklāma, ka visi pasūtījumi tiks piegādāti līdz Ziemassvētkiem, ir meli. Mani bērni uz Ziemassvētkiem palika bez dāvanām. Pēc vairākiem zvaniet, beidzot 27.12.2018 biju saņēmusi savu pasūtījumu. Silti neiesaku griezties pie šī uzņēmuma, jo īpaši pēc darbinieku attieksmes. Ja jūs domājat, ka kāds meklēs Jūsu sūtījumu, tad nē, būs viena atbilde, redzam, ka kurjers to ir piegādājis.
Veikala atbilde
Labdien, Preču piegādes laikus koordinējam ar piegādes dienestu, diemžēl mēdz būt situācijas, kad piegāde kavējas dažādu no mums neatkarīgu apstākļu dēļ. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
rating 1 2018-12-31 Sec** Fri** jel***@gmail.com
Prece nepiegādāta laikā. Saņemšanas datums pārcelts. Plānots bija 29.12., tomēr nekāda ziņa par preces saņemšanu neatnāca.
Veikala atbilde
Labdien, diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece aizkavējas ar piegādi no piegādātāja. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
rating 1 2018-12-30 sho***@inbox.lv
Если не хотите трепать нервы, никогда не заказывайте в этом псевдомагазине. Такой безответственности я не встречал очень давно. Люди просто не хотят работать.
Veikala atbilde
Добрый день, к сожалению неможем вас идентифицировать как клиента, чтобы уточнить информацию о вашей претензии. Пожалуйста свяжитесь с нами написав на: info@1a.lv отзываясь на эту претензию. Извиняемся за предоставленные неудобства.
rating 1 2018-12-29 Vit** Bra**
Vairākas reizes jau bijām vīlušies šajā veikalā, pasūtījām preci ,jo rādījās ātrākā piegāde( nākamajā dienā) , rezultātā pagājušas 10 dienas un preces nav! Naudu atgriezīs tikai pēc divām nedēlām. Sūds ne veikals
Veikala atbilde
Labdien, preču piegādes laikus koordinējam ar piegādes dienestiem, diemžēl mēdz būt situācijas, kad piegāde kavējas dažādu no mums neatkarīgu apstākļu dēļ. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti. Ceram uz turpmāku pozitīvu sadarbību nākotnē.
rating 4 2018-12-29
Здравствуйте. Делала заказ два раза. В обоих случаях доставка задерживалась на один день. Я думаю , что в этом нет ничего страшного, чтобы поднимать панику и писать жалобу на магазин. А товар хороший и дешевле чем в других магазинах. Спасибо.
Veikala atbilde
Добрый день, благодарим Вас за позитивный отзыв и оценку нашей работы. Спасибо, что выбираете наш интернет магазин 1A.LV
rating 2 2018-12-29 unm***@inbox.lv
28.12.2018.g.biju offisā pēc savas preces,Mukussalas ielā ,civēku jūra uz saņemšanu,strādā tikai viens tv monitors, visi grūstas lien pie tā monitora skatīties savu kārtas numuru ,nav nekadas organizētibas,biļešu iegādes aparāts vis apstāts ar cilviekiem ka netiek klāt minūtes piecas,zina ka gada noslēguma būs klientu pieplūdums varēja kaut monitoru sataisīt paši jau ar šīm precēm tirgo.
Veikala atbilde
Labdien, paldies par Jūsu vērtējumu. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu pēc iespējas ātrāk un uzlabojam servisa kvalitāti. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
rating 1 2018-12-29 Mar** Ber**
Preces piegādi solīja uz 13.12., tad tajā dienā uz e-pastu atsūtīja ziņu ka piegādes datums mainās uz 20.12., protams šajā dienā tāda pati situācija, ka piegādes datums mainās uz 22.12., bet 22.12. atkal info, ka piegāde pārceļās uz 28.12.. Un 28.12. nekādas ziņas par paku. 29.12. zvans uz 1a veikalu, tur stāsta ka paka esot piegādāta, bet par cik pakomāts bijis pilns, paciņa piegādāta uz blakus esošo benzīntanku (protams nekādas ziņas ka paciņa
Veikala atbilde
Labdien, preču piegādes laikus koordinējam ar piegādes dienestu, diemžēl mēdz būt situācijas, kad piegāde kavējas dažādu no mums neatkarīgu apstākļu dēļ. Diemžēl, ir gadījumi, kad sadarbības partneriem, klientu izvēlētie pakomāti ir pieprasītāki konkrētā lokācijā un tāpēc arī pārpildīti. Piegādes dienests piegādāja sūtījumu tuvākajā paku bodes punktā. Ceram uz turpmāku pozitīvu sadarbību nākotnē.
rating 1 2018-12-29 dan***@gmail.com
Оформил заказ за неделю на 28.12. Сообщение о том что заказ укомплектован - не пришло. 29 числа сам позвонил, на что получил ответ что будет готово только после праздников. Не извинились! Не рекомендую!
Veikala atbilde
Добрый день, k сожалению, случаются ситуации, когда привоз товара задерживается от поставщика. Извиняемся за предоставленные неудобства, и надеемся на позитивное сотрудничество и в будущем.
rating 5 2018-12-28 vat***@iatanet.com
Много раз уже заказывал в этом магазине, но ни разу еще не не написал отзыв, что явно несправедливо. Решил исправить ошибку. Очень радует оперативность принятия заказа и информирование о состоянии заказа. И самое главно надежность. Было даже как-то сдавал товар на гарантийный ремонт - все без проблем. Есть некоторые проблемы с сроками доставки, особенно в последнее время. Но я подозреваю это скорее из-за праздников. Желаю магазину успехов!
rating 5 2018-12-28 jur***@inbox.lv
Ātri un kvalitatīvi. Par katru savu soli veikals informē.
rating 5 2018-12-27 sr1***@inbox.lv
Очень давно пользуюсь услугами этого интернет магазина. Всё что заказывал, всегда получал во время. Пожалуй это единственный магазин в котором я заказываю с предоплатой и доставкой в пакомат. Сайт очень удобный и информативный, наличие товаров всегда соответствует. Обслуживание на высоте. С возвратами никаких проблем.
rating 5 2018-12-27 Car** Har**
Esmu dazas reizes pasutijis elektronikas preces un vienmer viss bijis ok.
rating 2 2018-12-26 Art** Krs** art***@gmail.com
Xiaomi Mi Robot Vacuum 20 декабря повелся на рекламу, что обязательно получу товар до рождества. Как вы догадались, я не получил его. А все потому что выбрал доставку экспресс курьером. После того, как они забрали с магазина товар, прислали смс с временем получения товара-27 число. Что меня очень сильно огорчило. Написал на info@1a.lv. в ответ получил что ваш товар в пути :D Как итог, видим что мой подарок завис неизвестно где на неделю.
Veikala atbilde
Добрый день, к сожалению неможем вас идентифицировать как клиента, чтобы уточнить информацию о вашей претензии. Пожалуйста свяжитесь с нами написав на: info@1a.lv отзываясь на эту претензию. Извиняемся за предоставленные неудобства.
rating 5 2018-12-26 Sil** Iva** ex.Dro**
Paldies par sadarbiibu! Ieperkos jusu veikala jau ne pirmo reizi.Viss apmierina!
rating 5 2018-12-25 Ine** Aiz**
Malači. Viss korekti un ātri.Arī ja prece kavējas ir info, ja vairs nav dabonama, nauda veikli kontā atgriezās ,)
rating 1 2018-12-24 reg***@inbox.lv
Из 4 заказанных товаров в течение последнего времени, лишь один получил без повреждений - силиконовый чехол для телефона! Жесткий диск был битый (разбит угол), зарядка для компьютера бракованная, SSD бракованный, компьютер уже черт знает сколько раз в гарантийный ремонт сдавал и куковал с телефоном неделями (к счастью, не в 1a покупал телефон, поэтому работает исправно). Ко всему прочему в отделе возврата хамили. Стоит игра свеч? Судите сами...
Veikala atbilde
Добрый день, к сожалению неможем вас идентифицировать как клиента, чтобы уточнить информацию о вашей претензии. Пожалуйста свяжитесь с нами написав на: info@1a.lv отзываясь на эту претензию. Извиняемся за предоставленные неудобства.
686970717273
Par mums Privātuma politika Reklāma Veikaliem Tops Atsauksmes par veikalu Pārtikas piegāde На русском