Atsauksmes 492
|

Laba komunikācija, ātra piegāde!

Pasūtījumu veicu 17.09 no paša rīta,rēķins pienāca vakarā,bet preci saņēmu 21.09.
Kopvērtējumā ar preci esmu apmierināta,tik nesaprotu vai inhalātoriem ir garantija?,jo klāt pie preces bij' tikai pasūtījuma rēķins!

Хороший магазин, местоположение удобное (рядом есть бесплатная парковка вдоль улицы, а если занято, то в Домина есть бесплатная, ~200метров). СМС приходят и емейл о том, что забрать можно. И наличкой можно при получении. Советую. Мне понравилось.

Vislabākā cena, ātra piegāde!

Noteikti iepirkšos atkal!

Были проблемы с доставкой. При заказе нет поля, где указывается, какой именно пакомат Омнивы необходим. После оплаты сотрудники магазина не позвонили и не уточнили, на какой пакомат отправлять посылку. Пришлось ехать за посылкой в другой конец города. Какой смысл тогда услуги доставки пакоматом????
Veikala atbilde
Labdien, Maryna! Pie sūtījuma sagatavošanas nodošanai Omnivas kurjeram uz piegādi, menedžere ar Jums centās sazvanīties 15 reizes 2 stundu garumā (ko apliecina mūsu telefonu sarunu izdruka), lai precizētu piegādes adresi, kura Jūs nebijāt norādījusi. Diemžēl nesekmīgi. Apzinoties Jūsu lūgumu, piegādāt telefonu līdz brīvdienām, tika pieņemts lēmums sūtīt telefonu uz Lielupes nevis Kauguru pakomātu
Labdien, Maryna! Pie sūtījuma sagatavošanas nodošanai Omnivas kurjeram uz piegādi, menedžere ar Jums centās sazvanīties 15 reizes 2 stundu garumā (ko apliecina mūsu telefonu sarunu izdruka), lai precizētu piegādes adresi, kura Jūs nebijāt norādījusi. Diemžēl nesekmīgi. Apzinoties Jūsu lūgumu, piegādāt telefonu līdz brīvdienām, tika pieņemts lēmums sūtīt telefonu uz Lielupes nevis Kauguru pakomātu

спасибо доставка быстрая.все получил в лучшем виде.

Labs serviss, laipna apkalpošana. Prece nedaudz aizkavējās, taču uz telefona zvaniem atbildēja un arī atzvanīja.

Ok

Ļoti ātra piegāde, laipna apkalpošana. Prece kvalitatīva!

Paldies.LABA CENA LABA PRECE. LABA PIEGADE

Preces ir tikai internetā. Sazinājās ar mani pēc ilga laika

Laba cena, labs serviss.

Ļoti laba komunikācija ar klientiem. Dažādu iemeslu dēļ radās problēmas ar bankas pārskaitījumu, par kurām mani informēja 2 dienu laikā un palīdzēja atrisināt problēmu. Arī ar piegādi nebija problēmu, viss apsolītajos termiņos. Vislabākā apkalpošana ar ko esmu saskāries līdz šim iepērkoties internetveikalos. Tā turpināt!

8TB par 156 eur. Cena par terabaitu zem 20 eur. Nesūdzos.

Paldies par sapratni, konsultēšanu, īstā modeļa piemeklēšanu un tik operatīvu jaunās veļasmašīnas piegādi. Tā turpināt!

Pirku samsung televizoru. Piegādāja kā solīts, ar komunikāciju problēmu nebija. Varu ieteikt.

Pirku xiaomi redmi note 5 telefonu, piegādāja kā solīts, viss kārtībā.

Apkrāpšana. Uz veikala saita prece ir esamībā, bet uz pastu raksta, ka preces nav.
Veikala atbilde
Labdien! Paldies par izteikto viedokli. Preču mainība noliktavās ir ļoti strauja- pie Jūsu pasūtījuma veikšanas prece ir pieejama mūsu veikala, bet, kad veicam pasūtījumu priekš Jums noliktavā, viņa vairs nav. Ziņošana par pasūtījuma atcelšanu, jo dotajā brīdī prece nav noliktavā nav "Apkrāpšana", bet gan godprātīga klientu informēšana. Ar cieņu, Mercato.lv
Labdien! Paldies par izteikto viedokli. Preču mainība noliktavās ir ļoti strauja- pie Jūsu pasūtījuma veikšanas prece ir pieejama mūsu veikala, bet, kad veicam pasūtījumu priekš Jums noliktavā, viņa vairs nav. Ziņošana par pasūtījuma atcelšanu, jo dotajā brīdī prece nav noliktavā nav "Apkrāpšana", bet gan godprātīga klientu informēšana. Ar cieņu, Mercato.lv

Preci saņēmu ar 2 nedēļu kavējumu. Uz e-pastu nesaņēmu pasūtījuma apstiprinājumu, līdz ar ko, bija apgrūtināta komunikācija. Toties saņāemu vēstuli par atsauksmēm. Par ko, arī paldies!
Veikala atbilde
Labdien! Paldies par izteikto viedokli! Preci pasūtījāt 11.07.2018. plkst.14:53 saņēmāt 19.07.2018. plkst.18:50. Kur veidojas 2 nedēļas vēlāk? :) Ziņa par pasūtījuma pieņemšanu apstrādē Jums bija nosūtīta no mūsu sistēmas, iespējams tika ievietota "Mēstulēs", kā to dara Gmail, bet komunikācijai tas netraucēja, jo pasūtījuma nr. Jūs zinājāt un visa informācija Jums tika nodota. Ar cieņu, Merca
Labdien! Paldies par izteikto viedokli! Preci pasūtījāt 11.07.2018. plkst.14:53 saņēmāt 19.07.2018. plkst.18:50. Kur veidojas 2 nedēļas vēlāk? :) Ziņa par pasūtījuma pieņemšanu apstrādē Jums bija nosūtīta no mūsu sistēmas, iespējams tika ievietota "Mēstulēs", kā to dara Gmail, bet komunikācijai tas netraucēja, jo pasūtījuma nr. Jūs zinājāt un visa informācija Jums tika nodota. Ar cieņu, Merca