2.8

Atsauksmes 769
Pievienot atsauksmi
Kontakti
Telefons
+371 22115533
+371 22115533
E-pasts
info@proffit.lv
info@proffit.lv
Adrese
Ganību dambis 26a, Rīga, LV-1005
Ganību dambis 26a, Rīga, LV-1005
Atsauksmes 769
|

Kavē termiņus. Sola, ka preci piegādās, bet kā nav, tā nav.
Veikala atbilde
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@proffit.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru.
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@proffit.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru.

Preces piegādes datums 3 reizes tika pārcelts, uzrakstījām iesniegumu par naudas atgriezšanu un joprojām gaidam.
Veikala atbilde
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@proffit.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@proffit.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

#92933 16.07.2020 pasūtīju telefonu, solīja 5-7 dienu laikā. Vairākkārt atlikti piegādes datumi par ko informē tikai pēc jautājumu uzdošanas. Preces IZSŪTĪŠANA vairākas dienas pēc naudas atgriešanas pieprasījuma (07.08), problēmas saskaņot preces atgriešanu. nedēļu (ar vairākiem e-pastiem un zvaniem) pēc preces atgriešanas atsūta blanku par naudas atgriešanas pieprasījumu. Pēc komentāriem ticama sajūta, ka arī nauda būs ilgi jāgaida. NEIESAKU!!!
Veikala atbilde
Labdien! Preču piegādes periods ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, tāpēc var aizņemt ilgāku laiku. Tomēr mēs vienmēr cenšamies piegādāt preci noteiktos termiņos. Gadījumos, kad klients nevēlas gaidīt preci – mēs atgriežam naudu. Naudas atgriešana notiek saskaņā ar Latvijas likumdošanas noteikumiem. Paldies par Jūsu komentāru! Ar cieņu, Proffit.lv
Labdien! Preču piegādes periods ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, tāpēc var aizņemt ilgāku laiku. Tomēr mēs vienmēr cenšamies piegādāt preci noteiktos termiņos. Gadījumos, kad klients nevēlas gaidīt preci – mēs atgriežam naudu. Naudas atgriešana notiek saskaņā ar Latvijas likumdošanas noteikumiem. Paldies par Jūsu komentāru! Ar cieņu, Proffit.lv

NEVIENAM neiesaku sadarboties ar šo interneta veikalu. Norādītie piegādes termiņi - tukša skaņa. Kaut kādu informāciju par pasūtījuma gaitu dabūt ir grūti un tie pārsvarā ir meli. Pusotru mēnesi gaidu pasūtīto preci uz summu 600+ €. Preces nepiegādā un naudu neatgriež. Fiziski tikt pie veikala pārstāvjiem nekā nevar, jo biroja Brīvības gatvē vairāk nav. Es biju maksimāli pacietīgs. Rakstu iesniegumu PTAC un ne tikai. Pietiek ar šo cūcību!
Veikala atbilde
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@proffit.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@proffit.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

9.07 был оплачен телефон, до сих пор нет товара ни денег
Veikala atbilde
Телефоны мы доставляем очень быстро. Невыполнимый заказ мы не берем. Если Вы реальный клиент, то напишите нам на info@proffit.lv и мы сразу же отреагируем и сделаем ускоренную доставку. С уважением, proffit.lv!
Телефоны мы доставляем очень быстро. Невыполнимый заказ мы не берем. Если Вы реальный клиент, то напишите нам на info@proffit.lv и мы сразу же отреагируем и сделаем ускоренную доставку. С уважением, proffit.lv!

Iegādājos procesora dzesētaju, bet aizmirsu norādīt kur piegādāt manu preci . Pirms paspēju pats piezvanīt , veikals pats mani sazvanija un nokārtoja piegades vietu manā vietā .

Pasūtījuma numurs 91978. Pasūtiju preci 5 jūlijā. Nav ne preces, ne naudas atpakaļ
Veikala atbilde
Labdien, paldies par Jūsu atsauksmi. Preču piegādes laiki tiek saskaņoti ar sadarbības partneriem un preču piegādes dienestiem, diemžēl, var gadīties, ka preces no piegādātāja kavējas dažādu apstākļu dēļ. Mēs nepārtraukti strādājam, lai klienti preces saņemtu paredzētajās datumos un nauda tiek atgriezta īsākos termiņos. Mēs noteikti uzlabosim mūsu servisa kvalitāti. Ar cieņu, Proffit.lv
Labdien, paldies par Jūsu atsauksmi. Preču piegādes laiki tiek saskaņoti ar sadarbības partneriem un preču piegādes dienestiem, diemžēl, var gadīties, ka preces no piegādātāja kavējas dažādu apstākļu dēļ. Mēs nepārtraukti strādājam, lai klienti preces saņemtu paredzētajās datumos un nauda tiek atgriezta īsākos termiņos. Mēs noteikti uzlabosim mūsu servisa kvalitāti. Ar cieņu, Proffit.lv

Отвратительно просто все, от начала до конца. Сроки не выдерживают, информации по заказу ноль, ничего не сообщают, о задержке доставки не предупреждают, БЕРУТ АВАНС в полном размере стоимости и пользуются вашими денежками пока вам не надоест ждать доставки. Причем оплату получить обратно тоже не просто и небыстро, если вообще возможно. Вобщем этот магазин по моему опыту больше похож на МММ. Но есть положительные стороны, общаються с вами вежливо
Veikala atbilde
Уважаемый клиент! Просим Вас указать номер заказа, чтобы мы могли разобраться в сложившейся ситуации и дать более точный комментарий.Если заказ по каким-то причинам произошла задержка и клиент не готов ждать - мы всегда осуществляем возврат средств.В противном случае, компания не могла бы существовать на рынке годами.Мы приносим искренние извинения. С уважением, Proffit.lv
Уважаемый клиент! Просим Вас указать номер заказа, чтобы мы могли разобраться в сложившейся ситуации и дать более точный комментарий.Если заказ по каким-то причинам произошла задержка и клиент не готов ждать - мы всегда осуществляем возврат средств.В противном случае, компания не могла бы существовать на рынке годами.Мы приносим искренние извинения. С уважением, Proffit.lv

Preces nepiegada, naudu neatgriez, lai gan kantoris eksiste jau kadu laiku brinos ka tas vel nav aizveries. Devu viniem iespeju izlabot savas kludas, bet ja par nevar naudu atgriezt menesi pec iesnieguma iesutisanas (lidz kura tiksanai pagaja vel menesis) tad nezinu.. zem jebkadas kritikas.
Veikala atbilde
Cienījamais klients! Preces tiek piegādātas (to var pārliecināt, lasot labas klientu atsauksmes), tomēr daži no tiem nāk ar kavēšanos no ārzemju piegādātāja. Mēs ļoti atvainojamies par ilgu naudas atgriešanu un gribam Jūs pārliecināt, ka nauda būs Jūsu kontā tuvākajā laikā.
Cienījamais klients! Preces tiek piegādātas (to var pārliecināt, lasot labas klientu atsauksmes), tomēr daži no tiem nāk ar kavēšanos no ārzemju piegādātāja. Mēs ļoti atvainojamies par ilgu naudas atgriešanu un gribam Jūs pārliecināt, ka nauda būs Jūsu kontā tuvākajā laikā.

Pasūtīju telefonu, piegāde aizkavējās uz nedēļu - nekas trağisks. Vienīgais kāsis, prece atnāca bez jebkādiem pirkuma apliecinošiem dokumentiem, ne čeka, ne pavadzīmes, ne garantijas. Nu jauki, ko lai saka. Pēdējā reize kad veicu pirkumu šinī bodē ;)
Veikala atbilde
Šī informācija ir nepatiesa. Sistēma automātiski nosūta visus nepieciešamos dokumentus klientiem. Ja jums ir kādas problēmas, zvaniet pa tālruni 22115533, un mūsu operatori jums palīdzēs.
Šī informācija ir nepatiesa. Sistēma automātiski nosūta visus nepieciešamos dokumentus klientiem. Ja jums ir kādas problēmas, zvaniet pa tālruni 22115533, un mūsu operatori jums palīdzēs.

Žēl, ka nav 0 zvaigznes, brīnos kā kāds vispār uzliek 3+ zvaigznes. Telefons tika pasūtīts mēn.atpakaļ( protams vairs nav aktuāls un nopirkts citur). Tagad ne naudas, ne preces. Žēl, ka neizlasīju atsauksmi ātrāk
Veikala atbilde
Cienījamais klients! Mēs ļoti atvainojamies par šo situāciju un darām viss, lai paātrināt procesu. Nauda OBLIGATI būs Jūsu kontā tuvākajā laikā.
Cienījamais klients! Mēs ļoti atvainojamies par šo situāciju un darām viss, lai paātrināt procesu. Nauda OBLIGATI būs Jūsu kontā tuvākajā laikā.

Заказ 91944 оформил 05.07.2020. Оплатил 07.07.2020. Месяц прождал, выслушивая отмазки по поводу того,что поставщики подводят и решил отказаться от заказа. Попросил вернуть деньги. 06.08 написал заявление на возврат денег. Ответили,что вернут в течении 6-7 рабочих дней. Прождал законных 14 рабочих дней. 26.08 написал заявление в PTAC. 28.08 деньги вернули.
Магазин "ОГОНЬ" , рекомендую любителям острых ощущений.
Veikala atbilde
Уважаемый клиент! Ваш товар действительно был заказан у поставщика,но поставка шла с запозданием. Мы приносим свои извинения за задержку при возврате денег,однако осуществление возврата никак не связано с заявлением PTAC. Наша компания всегда возвращает средства, если заказ не может быть выполнен в оговоренные сроки и клиента это не устраивает.В противном случае, компания не могла бы существовать.
Уважаемый клиент! Ваш товар действительно был заказан у поставщика,но поставка шла с запозданием. Мы приносим свои извинения за задержку при возврате денег,однако осуществление возврата никак не связано с заявлением PTAC. Наша компания всегда возвращает средства, если заказ не может быть выполнен в оговоренные сроки и клиента это не устраивает.В противном случае, компания не могла бы существовать.

Pasūtu preces, nekāda apstiprinājuma. Rakstu pats, tad atbild nesaprotami, ka daļa no precēm nav pieejamas. Kad vaicāju, kuras no precēm, lai pasūtītu pārējās, tad atbild, ka visas izvēlētās preces. Jūtams arī, ka rakstītājs vāji pārvalda latviešu valodu, tāpēc nav skaidrs, vai uzrakstījis tiešām to, ko domājis.
Veikala atbilde
Cienījamais klients! Lūdzam Jūs norādīt pasūtījuma numuru, lai mēs varētu vēlreiz pārbaudīt situāciju un dod precīzu informāciju, vai varat droši piezvanīt mums uz +371 22-11-55-33. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un gaidām no Jums ziņu.
Cienījamais klients! Lūdzam Jūs norādīt pasūtījuma numuru, lai mēs varētu vēlreiz pārbaudīt situāciju un dod precīzu informāciju, vai varat droši piezvanīt mums uz +371 22-11-55-33. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un gaidām no Jums ziņu.

Pasūtīju telefonu. Rēķinā bija norādīts, ka piegādās 7-9 darba dienu laikā. Pagāja deviņas darba dienas - telefona nav. Neviens man nebija piezvanījis vai uzrakstījis un pabrīdinājis, ka telefonu nepiegādās noteiktajā termiņā.
Desmitajā darba dienā atteicos no pasūtījuma un palūdzu atgriezt naudu. Solīja atgriezt 6-7 darba dienu laikā no mana iesnieguma par naudas atgriešanu saņemšanas sdienas.
Pagāja jau vairāk par 15 darba dienām - naudas na
Veikala atbilde
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@proffit.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@proffit.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Laba komunikācija, prece ir labi iepakota un laba kvalitāte, minus zvaigzne par to ka piegādes laiks ir ilgāks nē kā sola, bija uz 10 dienām ilgāk,manā gādījumā varēju pagaidīt.

Ļoti labs serviss, patīkama komunikācija.

Ar preci viss kārtībā, saņēmu 9. darba dienā, viss strādā un ir Ok.
Bet atgriezeniskā saikne ar klientu organizēta nepietiekami labi, netika sniegta nekāda informācija par preces izsūtīšanu, kaut arī solījās atsūtīt apstiprinājumu. Divas dienas nevarēju sazvanīt veikalu, tad aizpildīju formu lai atzvana, bet neviens atzvanījis nebija.
Kopumā prasīja daudz nervu.

#95751 заказал телевизор, привезли на седьмой рабочий день,как и обещано было,все работает без нареканий, сначала слегка напрягло что перевод в литовский банк - международный платеж, но комиссия такая же как внутри страны, так что все ок!

Viss ir ok

Drausmīgs serviss