2.8

Atsauksmes 769
Pievienot atsauksmi
Kontakti
Telefons
+371 22115533
+371 22115533
E-pasts
info@proffit.lv
info@proffit.lv
Adrese
Ganību dambis 26a, Rīga, LV-1005
Ganību dambis 26a, Rīga, LV-1005
Atsauksmes 769
|

N 92089. 07.07.2020 tika apmaksāts rēķins par mobilo tel. Solījums no veikala- prece būs 7-9dd laikā. 20.07 sazinos- jauns termiņš- 30.07. Zvanu 30.07 un atkal pārliek piegādes laiku- 06.08. Arī 06.08 termiņu vēl pārliek. Tajā dienā aizpildīju iesniegumu par naudas atgriešanu, ko solīja atgriezt 6-7dd laikā. Šeit veikals raksta, ka telefonus piegādā ātri un īpaši, ja tā ir dz dienas dāvana bērnam. Meli. Naudu arī neviens nesteidzas atgriezt.

Заказал телефон, оплатил, обещали доставить через 7-9 рабочих дней. 5 раз срок переносили на неделю. Спустя полтора месяца попросил деньги назад. Обещают за 10 рабочих дней вернуть. Самое смешное, что на salidzini.lv они до сих пор пишут, что у них на складе этих телефонов 10+ штук. По сервису претензий нет, на звонки отвечают всегда вежливо. Заказ: 92198

Pasūtījuma nr 91179
Gaidīju telefonu mēnesi, lai gan solīts bija piegādāt 8 dienu laikā. Katru nedēļu zvanīju, teica, ka piegādātājs kavējas. Tas ir saprotams, taču tad var arī padot ziņu. Epastu par kavēšanos sūtīja tikai pēc sarunas. Uzrakstīju iesniegumu par naudas atgriešanu. Mēnesi gaidu naudu, saka, ka viņiem piegādātajs nav atgriezis naudu, tāpēc arī man nevar atgriezt.

#92004 в начале июля был сделан заказ, ждал месяц- одни переносы. До сих пор не вернули деньги. Пишу заявление в PTAC
Veikala atbilde
Сроки поставки товара мы согласовываем с нашими поставщиками. Если клиент отказывается от заказа, то мы возвращаем деньги в установленный законом сроки. Денежные средства уже у Вас на счету, просим проверить Ваш расчетный счет. В случаи если у Вас возникли вопросы, свяжитесь с нами по телефону 22115533 или электронной почте info@proffit.lv.
Сроки поставки товара мы согласовываем с нашими поставщиками. Если клиент отказывается от заказа, то мы возвращаем деньги в установленный законом сроки. Денежные средства уже у Вас на счету, просим проверить Ваш расчетный счет. В случаи если у Вас возникли вопросы, свяжитесь с нами по телефону 22115533 или электронной почте info@proffit.lv.

????

Krāpnieku kantoris. 6 dienu piegāde pārvērtās par 20, pēc kā apnika gaidīt. Naudas apmaksu solīja 6 dienu laikā. Pēc 28 nekas vēl nav atmaksāts. Iesniegts iesniegums PTAC
Veikala atbilde
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@proffit.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@proffit.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

13.08.2020. pasūtīju telefonu un veicu rēķina apmaksu. Norādīja, ka telefons tiks piegādāts 25.08.2020. Apstiprināju, ka gaidīšu. Telefonu ar kurjeru man uz vajadzīgo vietu piegādāja precīzi 25.08.2020. Telefons ir apmēram par 130 EUR lētāks kā oficiālajos mobilo telefonu tirdzniecības centros. Nav nekas iebilstams par sniegto pakalpojumu.

095859 JAU TREŠO DIENU NEVARU SAŅEMT IESNIEGUMA BLANKU PAR NAUDAS ATGRIEŠANU! Divu dienu laikā sūtiju 4 e-pasta vēstules, ka vēlos saņemt atpakaļ naudu un atteikties no pasūtītās preces(jo pārcēla datumus un neticās, ka piegādās). Uz manām vēstulēm atbild, ka preci piegādās līdz 31.augusta. Es pieprasu atteikuma blanku, bet man paziņo par piegādes datumu. KAS AR JUMS NOTIEK?
Veikala atbilde
Cienījamais klient! Lūdzu, ņemiet vērā, ka zvanu centra operators ir informējis, ka jums jāaizpilda iesniegumu par naudas atgriešanu. Lūdzu, aizpildiet iesniegumu un nosūtiet to uz epstu info@proffit.lv. Ar cieņu,Proffit.lv
Cienījamais klient! Lūdzu, ņemiet vērā, ka zvanu centra operators ir informējis, ka jums jāaizpilda iesniegumu par naudas atgriešanu. Lūdzu, aizpildiet iesniegumu un nosūtiet to uz epstu info@proffit.lv. Ar cieņu,Proffit.lv

Pasūtīju šajā veikalā saldētavu. Solija,ka piegādās 10 darbadienu laikā. Ir pagājuši 2mēn. un saldētavas tā arī nav! Kad būs īsti nezin! Mans pacietības mērs bija pilns un lūdzu atgriest naudu. Naudu vēl neesmu saņēmusi, bet ceru,ka ar to problēmu nebūs. Jāatdzīst,ka veikala pārstāvis atvainojās par sagādātajām neērtībām. Nezinu,kas viņiem tur nav kārtībā un kas ir vainīgs! Nu nesādarbojieties ar piegādātāju, kas nepilda savas saistības!
Veikala atbilde
Preču piegādes periods ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, tāpēc var aizņemt ilgāku laiku. Tomēr mēs vienmēr cenšamies piegādāt preci noteiktos termiņos. Gadījumos, kad klients nevēlas gaidīt preci – mēs atgriežam naudu, nepārkāpjot Latvijas Republikas likumus. Mēs no sirds atvainojamies par pašreizējo situāciju. Mēs ļoti cenšamies strādāt labāk. Ar cieņu, Proffit.lv
Preču piegādes periods ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, tāpēc var aizņemt ilgāku laiku. Tomēr mēs vienmēr cenšamies piegādāt preci noteiktos termiņos. Gadījumos, kad klients nevēlas gaidīt preci – mēs atgriežam naudu, nepārkāpjot Latvijas Republikas likumus. Mēs no sirds atvainojamies par pašreizējo situāciju. Mēs ļoti cenšamies strādāt labāk. Ar cieņu, Proffit.lv

ТУТ НЕЛЬЗЯ ЗАКАЗЫВАТЬ!!!! Уже начат уголовный процесс!! Кидают на деньги!
Veikala atbilde
Эта информация АБСОЛЮТНО ЛОЖНАЯ. Нет уголовного процесса в отношении нашей компании, т.к. нет оснований для этого. Наша компания работает, товары доставляет, деньги, если этого хочет клиент возвращаем в соответствии с законодательством Латвии, коммуникация с 09:00 до 18:00 и по телефону и по емайлу работает.
Эта информация АБСОЛЮТНО ЛОЖНАЯ. Нет уголовного процесса в отношении нашей компании, т.к. нет оснований для этого. Наша компания работает, товары доставляет, деньги, если этого хочет клиент возвращаем в соответствии с законодательством Латвии, коммуникация с 09:00 до 18:00 и по телефону и по емайлу работает.

Pilnīgi neadekvāts servis. 100% apmaksa pasūtot prteci. Piegādes laiks ir tikai solījums, par piegādes kavēšanos neviens nebrīdina, aliekot piegādi uz vēlāku laiku tā tāpat netiek piegādāta. Naudas atgriesšanu jau gaidu deviņas dienas, cerības par naudas saņemšanu lēnām sāk zust, solīja 7-8 dienu laikā.
Veikala atbilde
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@proffit.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@proffit.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Neiesaku nevienam, neko vairāk par tukšiem vārdiem.nesagaidit no viņiem. Ne naudu atgriež ne preci piegādā. Viņi pat vienu zvaigzni nav pelnījuši.
Veikala atbilde
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@proffit.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@proffit.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Par labāko cenu nopirku šeit elektrisko plīti, kurjera piegāde lauku reģionā bezmaksas. Iesaku!

Kvalitatīvs serviss

Ceturtdien pasūtīju telefonu un veicu rēķina apnaksu. Piektdien zvanīja jo veikala, ka telefons būs jāgaida 5- 6 darba dienas, vai vēlos gaidīt. Apstiprināju, ka gaidīšu. Telefonu saņēmu otrdien. Viss ir kārtībā, lietoju jau mēnesi. Esmu apmierināts.

Vairākas reizes aizkave pasūtījumu.
Veikala atbilde
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@proffit.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: info@proffit.lv , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

20.08.2020. 92223 Šeit uzrakstiju ka nav man atskaitīta nauda. Šie raksta ka nauda jau manā kontā. Skatatos un brīnos ka naudas Nav. Sazvanu 21.08 sola ka 24.08 būs. 25.08. naudas nav. Viena vienīga melošana un atrunāšanās. Pietiek , rakstu iesniegumu PTAC.
Veikala atbilde
Preču piegādes periods ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, tāpēc var aizņemt ilgāku laiku. Tomēr mēs vienmēr cenšamies piegādāt preci noteiktos termiņos. Gadījumos, kad klients nevēlas gaidīt preci – mēs atgriežam naudu, nepārkāpjot Latvijas Republikas likumus. Ar cieņu, Proffit.lv
Preču piegādes periods ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, tāpēc var aizņemt ilgāku laiku. Tomēr mēs vienmēr cenšamies piegādāt preci noteiktos termiņos. Gadījumos, kad klients nevēlas gaidīt preci – mēs atgriežam naudu, nepārkāpjot Latvijas Republikas likumus. Ar cieņu, Proffit.lv

Esmu iepircies pēdējā mēneša laikā divas reizes un viss notika precīzi tā, kā veikals solīja un pat par dienu ātrāk. Patika, ka turēja solījumu un piegādāja preci laikā, priecēja arī pietiekoši labās cenas.
Iesaku izmantot šo veikalu arī cietiem.

Заказали телефон, 2 переноса сроков доставки, написали заявление о возврате денег, ждем уже 2 недели. Будем писать заявление в PTAC, по-другому до них не достучаться. В ответы на отзывы пишут какие-то нелепые отмазки. Испанский стыд)
Veikala atbilde
Уважаемый Клиент! Нам очень просто позвонить по телефону 22115533. Мы всегда отвечаем, реагируем и НИКОГДА НЕ ОСТАВЛЯЕМ БЕЗ ВНИМАНИЯ ни одну ситуацию. Также нам просто написать на емайл info@proffit.lv. Пожалуйста, сделайте это и мы обязательно решим наш с Вами вопрос. За то что не смогли доставить товар в срок, мы приносим свои извинения. НАША КОМАНДА ДЕЙСТВИТЕЛЬНО ИЗВИНЯЕТСЯ ПЕРЕД ВАМИ. Proffit
Уважаемый Клиент! Нам очень просто позвонить по телефону 22115533. Мы всегда отвечаем, реагируем и НИКОГДА НЕ ОСТАВЛЯЕМ БЕЗ ВНИМАНИЯ ни одну ситуацию. Также нам просто написать на емайл info@proffit.lv. Пожалуйста, сделайте это и мы обязательно решим наш с Вами вопрос. За то что не смогли доставить товар в срок, мы приносим свои извинения. НАША КОМАНДА ДЕЙСТВИТЕЛЬНО ИЗВИНЯЕТСЯ ПЕРЕД ВАМИ. Proffit

Мошенники!!! Попался на низкую цену магазина (судя по отзывам - не я один). Созвонился, сказали товар будет через 10-12 дней. Выставили счет - оплатил в тот же день. Прошло 45 дней. Жду возврата денег. Теперь ни товара, ни денег. Нужно всем обманутым собраться и написать заявление в полицию о мошеннических действиях. Все оправдания магазина выглядят очень убого и глупо.
Veikala atbilde
Уважаемый Клиент! Мы действительно стараемся. К сожалению, иногда происходят факторы на которые мы не можем повлиять. Да. Поставщики подводят. Это так. Выделите время. Почитайте отзывы про другие магазины, особенно про самые известные и крупные. Увидите, что и у них похожая проблема. Мы не оправдываемся. Мы пишем то что есть на самом деле. Приносим свои извинения перед Вами. Команда, proffit.lv!
Уважаемый Клиент! Мы действительно стараемся. К сожалению, иногда происходят факторы на которые мы не можем повлиять. Да. Поставщики подводят. Это так. Выделите время. Почитайте отзывы про другие магазины, особенно про самые известные и крупные. Увидите, что и у них похожая проблема. Мы не оправдываемся. Мы пишем то что есть на самом деле. Приносим свои извинения перед Вами. Команда, proffit.lv!