4.5

Atsauksmes 4`236
Pievienot atsauksmi
Kontakti
Telefons
+37163588024
+37163588024
E-pasts
info@1a.lv
info@1a.lv
Adrese
Mazā Rencēnu iela 1,Klientu centrs K Senukai OZOLS
Mazā Rencēnu iela 1,Klientu centrs K Senukai OZOLS
Populārākās preces




























Atsauksmes 4`236
|

Pēc iespējas maigāk izsakoties - MĒSLS! Norādītais tiek termiņš kavēts. Paši neizziņo problēblu, man jāinteresējas. Jāgaida mūžība līdz atbild (Viedlācis), kad sāc diskusiju par kompensāciju un nekompotenci tā vienpusēji izbeidz čatu un otreiz neatbild. Uzsveru, ka nav tādu problēmu, kuru nevar atrisināt dienas laikā, kura saistīta ar noliktavu. Mans minējums, ka viņiem nemaz nav attiecīgā prece pie viņiem un viņi stiepj laiku - krāpšana.
Veikala atbilde
Sveiki, Raivi. Ļoti atvainojamies par to, ka laicīgi neinformējām par kavēšanos ar pasūtījuma izpildi, šajā Pirmssvētku laikā pasūtījumu skaits ir krietni vairākkāršojies, diemžēl noliktava nebija gatava tik lielam pasūtījumu apjomam, kā arī pircēju zvanu skaits ir krietni vairākkāršojies, tāpēc ir zināmas sarežģītības laicīgi informēt pircēju par iespējamo kavēšanos ar pasūtījumu.
Sveiki, Raivi. Ļoti atvainojamies par to, ka laicīgi neinformējām par kavēšanos ar pasūtījuma izpildi, šajā Pirmssvētku laikā pasūtījumu skaits ir krietni vairākkāršojies, diemžēl noliktava nebija gatava tik lielam pasūtījumu apjomam, kā arī pircēju zvanu skaits ir krietni vairākkāršojies, tāpēc ir zināmas sarežģītības laicīgi informēt pircēju par iespējamo kavēšanos ar pasūtījumu.

Ļoti labi

Ļoti labi!

Esmu apierināta ar sadarbību!

Sūtījums bija jāsaņem 27.12.2016, protams neesmu vēl viņu saņēmis, uz telefona zvaniem 1a neatbild, protams varat teikt ka daud zvanu, bet varējāt uz svētkiem parūpēties, par lielāku skaitu klientu operatoru... Iepriekšējos komentāros redzu, ka sakāt, ka sūtījumi aizkavēsies līdz 03.01 līdz 04.01 es uzskatu, ka tādā veidā Jūs nepildāt sevis solīto un varētu atgriezt daļu samaksātās naudas atpakaļ!!
Veikala atbilde
Sveiki, Reini. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju ar Jūsu pasūtījuma aizkavēšanos, diemžēl noliktavas tehnisku iemeslu dēļ sūtījumu piegāde, kuri ir rindā uz uzsūtīšanu būs iespējama orientējoši uz 05.01 - 06.01 datumu. Ļoti liela ienākošo zvanu, e-pastu daudzuma dēļ, diemžēl, ir zināmas sarežģītības mūs sazvanīt un laicīgi saņemt atbildes uz e-pastiem.
Sveiki, Reini. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju ar Jūsu pasūtījuma aizkavēšanos, diemžēl noliktavas tehnisku iemeslu dēļ sūtījumu piegāde, kuri ir rindā uz uzsūtīšanu būs iespējama orientējoši uz 05.01 - 06.01 datumu. Ļoti liela ienākošo zvanu, e-pastu daudzuma dēļ, diemžēl, ir zināmas sarežģītības mūs sazvanīt un laicīgi saņemt atbildes uz e-pastiem.

Briesmīgs kantoris. Sazināties neiespējami, prece nav piegādāta. Rīt jāpaspēj ieskriet policijā, 600+ eiro tāpat vien dāvināt netaisos. Gan mana, gan kolēģa ģimene palika bez dāvanām. Gribētu ko rupju bilst, bet laikam atturēšos.
Veikala atbilde
Sveiki, Jāni. Atvainojamies par kavēšanos ar pasūtījuma izpildi, diemžēl kavējas vienas preces pievedums no vairumtirgotājiem, to sagaidām jau tuvākajā laikā. Jūsu pasūtījuma piegāde ir iespējama orientējoši uz 05.01 datumu. Atvainojamies par sagādātām neērtībām.
Sveiki, Jāni. Atvainojamies par kavēšanos ar pasūtījuma izpildi, diemžēl kavējas vienas preces pievedums no vairumtirgotājiem, to sagaidām jau tuvākajā laikā. Jūsu pasūtījuma piegāde ir iespējama orientējoši uz 05.01 datumu. Atvainojamies par sagādātām neērtībām.

TAD NU GAN SERVISS 1A VEIKALAM,VAKAR MEGINAJU SAZVANIT BET BEZ REZULTATIEM ATSTAJU SAVU NUMURU LAI SAZINAS AR MANI,SODIEN JAU PAGAJIS VAIRAK KA 24H BET NEVIENS AR MANI NAV SAZINAJIES KAUT GAN VEIKALA MENEDZMENTS APGALVO KA KATRA KLIENTA ZVANS IR LOTI SVARIGS,1A VEIKALAM VARDI NESASKAN AR DARBIEM!!!SAVU INTRESEJOSO PRECI PASUTIJU 220.LV,INFO PAR PRECI IEGUVU UZREIZ,PASUTIJU UN MANS PASUTIJUMS JAU I APSTRRADATS UN TAGAD TIK JAGAIDA PIEGADE.TĀ LŪK!!
Veikala atbilde
Sveiki. Ļoti atvainojamies par to, ka laicīgi neinformējām par kavēšanos ar pasūtījuma izpildi, šajā Pirmssvētku laikā pasūtījumu skaits ir krietni vairākkāršojies, diemžēl noliktava nebija gatava tik lielam pasūtījumu apjomam, kā arī pircēju zvanu skaits ir krietni vairākkāršojies, tāpēc ir zināmas sarežģītības laicīgi informēt pircēju par iespējamo kavēšanos ar pasūtījumu.
Sveiki. Ļoti atvainojamies par to, ka laicīgi neinformējām par kavēšanos ar pasūtījuma izpildi, šajā Pirmssvētku laikā pasūtījumu skaits ir krietni vairākkāršojies, diemžēl noliktava nebija gatava tik lielam pasūtījumu apjomam, kā arī pircēju zvanu skaits ir krietni vairākkāršojies, tāpēc ir zināmas sarežģītības laicīgi informēt pircēju par iespējamo kavēšanos ar pasūtījumu.

Номер заказа 633856.
Как всегда всё очень быстро и просто.
23 декабря сделала заказ и 28 уже выбрала его в пакомате.

Pasūtijums netiek piegādāts norādītajos termiņos. Uz telefona zvaniem un epastiem neatbild. Ar priekšapmaksu nevienam neiesaku šeit iepirkties!!!
Veikala atbilde
Sveiki. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju ar Jūsu pasūtījuma aizkavēšanos, diemžēl noliktavas tehnisku iemeslu dēļ sūtījumu piegāde, kuri ir rindā uz uzsūtīšanu būs iespējama orientējoši uz 03.01 - 04.01 datumu. Ļoti liela ienākošo zvanu, e-pastu daudzuma dēļ, diemžēl, ir zināmas sarežģītības mūs sazvanīt un laicīgi saņemt atbildes uz e-pastiem.
Sveiki. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju ar Jūsu pasūtījuma aizkavēšanos, diemžēl noliktavas tehnisku iemeslu dēļ sūtījumu piegāde, kuri ir rindā uz uzsūtīšanu būs iespējama orientējoši uz 03.01 - 04.01 datumu. Ļoti liela ienākošo zvanu, e-pastu daudzuma dēļ, diemžēl, ir zināmas sarežģītības mūs sazvanīt un laicīgi saņemt atbildes uz e-pastiem.

Jūs prasāt lai atstāju pozitīvu atsauksmi, bet nav pozitīvas pieredzes ar Jūsu "kantori". Es internetveikalos iepērkos daudz, bet ar tik sliktu servisu nebiju saskārusies. Pasūtījuma termiņš nokavēts nedēļu, aizejot saņemt preci, jāsakaras ar laiskām un ne sevišķi pieklājīgām personām, kuras klientu klātbūtnē atļaujas ēst, dzert, pastaigāties, parunāties pa tālruni, bet klientiem lai saņemtu savu preci ir jāstāv un jāgaida 15-20 minūtes.
Veikala atbilde
Sveiki, Rita. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju ar pasūtījuma izpildes kavēšanos un sagādātām neērtībām.
Sveiki, Rita. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju ar pasūtījuma izpildes kavēšanos un sagādātām neērtībām.

Neuzticams, neprognozējams.
Pasūtot preci, sola 3 dienu laikā, bet pēc 2 nedēļam pat vairs neziņo kad varētu būt.
Veikala atbilde
Sveiki, Mārtiņ. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju ar Jūsu pasūtījuma aizkavēšanos, diemžēl noliktavas tehnisku iemeslu dēļ sūtījumu piegāde, kuri ir rindā uz uzsūtīšanu būs iespējama orientējoši uz 03.01 - 04.01 datumu.
Sveiki, Mārtiņ. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju ar Jūsu pasūtījuma aizkavēšanos, diemžēl noliktavas tehnisku iemeslu dēļ sūtījumu piegāde, kuri ir rindā uz uzsūtīšanu būs iespējama orientējoši uz 03.01 - 04.01 datumu.

Отличный сервис! Если товар есть на сайте, то при заказе не приходится ждать неделями, когда привезут со складов.

Заказ не доставили.
Надеюсь хотя бы деньги вернут.
Ничего не изменилось за последние 4 года. Как обманывали клиентов, так и обманывают.
Veikala atbilde
Добрый день. Очень извиняемся за сложившуюся ситуацию с задержкой Вашего заказа и доставленные неудобства.
Добрый день. Очень извиняемся за сложившуюся ситуацию с задержкой Вашего заказа и доставленные неудобства.

ja patīk būt"ap..pistam",tad šis ir Jūsu veikals.
Veikala atbilde
Sveiki. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju ar pasūtījuma izpildes kavēšanos un sagādātām neērtībām.
Sveiki. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju ar pasūtījuma izpildes kavēšanos un sagādātām neērtībām.

Заказал 3 товара(на момент оплаты все товары показывались как доступные на складе).Со времени оплаты прошло две рабочих недели-сегодня мне сказали, что заказ я возможно смогу получить в конце третьей недели.По поводу статуса каждый раз нужно было звонить.Себе дороже покупать что-либо в этом магазине.
Veikala atbilde
Добрый день, Юрий. Очень извиняемся за сложившуюся ситуацию с задержкой Вашего заказа, к сожалению из за технических проблем на складе доставка заказов, которые в очереди на доставку, будут доставлены примерно на 03.01 — 04.01 число.
Добрый день, Юрий. Очень извиняемся за сложившуюся ситуацию с задержкой Вашего заказа, к сожалению из за технических проблем на складе доставка заказов, которые в очереди на доставку, будут доставлены примерно на 03.01 — 04.01 число.

Paldies par garantēto piegādi!
Veikala atbilde
Labdien, Daiga. Pateicamies Jums par pozitīvu komentāru un augstu mūsu darba novērtējumu. :)
Labdien, Daiga. Pateicamies Jums par pozitīvu komentāru un augstu mūsu darba novērtējumu. :)

Nedēļu pirms ziemas svētkiem sūtīju divas lietas (katru atsevišķi un savā laikā), paciņa atnāca nākamajās dienās.

Paldies 1a komandai! Lieliska komunikaacija, aatra piegaade un iegaadaataas preces atbilst aprakstam.

Izbojāja Ziemassvētkus, nepiegādājot bērniem dāvanas kā solīts.
Veikala atbilde
Sveiki. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju ar pasūtījuma izpildes kavēšanos un sagādātām neērtībām.
Sveiki. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju ar pasūtījuma izpildes kavēšanos un sagādātām neērtībām.

Briesmīgākais interneta veiklas pasaulē!
Pasūtījām bērnam dāvanu Ziemassvētkos, sen kāroto "Nerf" pistoli. Pasūtījums tika veikts 8.12 un piegādes datums tika parādīts kā 19.12. Taču mūsu ģimenē šogad mazais brālis palika bez Ziemassvētku dāvanas zem eglītes. 23.decembra pēcpusdienā, kad nesaņēmām dāvanu piegādes vietā, zvanījām un interesējāmies, mums pateica, ka sistēmas problēmu dēļ dāvana ir noliktavā un tiks piegādāta 27.12. Ar sāpošu sirdi
Veikala atbilde
Labdien, Laima. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju ar Jūsu pasūtījuma aizkavēšanos, diemžēl noliktavas tehnisku iemeslu dēļ sūtījumu piegāde, kuri ir rindā uz uzsūtīšanu būs iespējama orientējoši uz 03.01 - 04.01 datumu. Ļoti liela ienākošo zvanu, e-pastu daudzuma dēļ, diemžēl, ir zināmas sarežģītības mūs sazvanīt un laicīgi informēt pircēju par iespējamo kavēšanos ar pasūtījumu.
Labdien, Laima. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju ar Jūsu pasūtījuma aizkavēšanos, diemžēl noliktavas tehnisku iemeslu dēļ sūtījumu piegāde, kuri ir rindā uz uzsūtīšanu būs iespējama orientējoši uz 03.01 - 04.01 datumu. Ļoti liela ienākošo zvanu, e-pastu daudzuma dēļ, diemžēl, ir zināmas sarežģītības mūs sazvanīt un laicīgi informēt pircēju par iespējamo kavēšanos ar pasūtījumu.