2.9

Atsauksmes 946
Pievienot atsauksmi
Kontakti
Telefons
67609270, 29535566, 29555004
67609270, 29535566, 29555004
E-pasts
info@2u.lv
info@2u.lv
Adrese
Pardaugava: Kalnciema 40, Rīga, LV-1046 karte Purvciems: Nīcgales iela 2B, Rīga, LV-1035 MINSKA
Pardaugava: Kalnciema 40, Rīga, LV-1046 karte Purvciems: Nīcgales iela 2B, Rīga, LV-1035 MINSKA
Atsauksmes 946
|

Vienmēr ideāli !!!!

Labdien! Pirmoreiz pasūtīju, viss bija kārtībā, nedēļas laikā saņēmu pasūtījumu. Biju naivs cerēju, ka otrajā reizē arī viss būs kārtībā, veicu pasūtījumu(Nr:73374.
Šobrīd šis pasūtījums nav piegādāts jau 3 mēnešus, pēc pāris dienām oficiāli jau varēs teikt, ka 4 mēnešus.
Epasta vēstuli par naudas atmaksu uz info@2u.lv ar pasūtījuma nr. jau nosūtīju, atbildes nav.
Vai naudu būs iespējams saņemt atpakaļ par veikto pasūtījumu?

Nepērciet šajā interneta veikalā neko, viņi ir krāpnieki!
Precei nepiegādā, pēc ilgiem centieniem sazināties beidzot saņēmu ziņu par to, lai aiz aizpildot naudas atgriešanas veidlapu, protams naudu joprojām nav atgriezsta! Tā ir reāla krāpšana!

Neinformēja pircēju par to, ka mainās pasūtījuma piegādes termiņš, kaut ar pirms tam biju vienojies par to.
Nebija iespējams sazvanīt norādītos tālruņa numurus un uz "ātrākai saziņai" whatsapp 20084254 numurs neatbildēja.
Uzzināju par pasūtījuma aizkavēšanos tikai ierodoties veikalā.
Pasūtījumu atcēlu, jo būtiski bija saņemt konkrētajā datumā.

Неделю ждал заказ, потом 3 дня мозг пудрили что вот вот будет, в итоге сказки что машина не приехала. Когда звонил со своего номера, не отвечают, сказать то нечего наверное было..УЖАС СЕРВИС !

Добрый день! Когда вернете деньги за не полученный заказ No. 81305 ? Жду больше месяца. Может у вас появилась возможность исполнить мой заказ?
Veikala atbilde
Добрый день! Информацию мы получили и передали сотрудникам ответственным за это. Рассмотрим эту ситуацию и с вами сразу свяжутся.
Добрый день! Информацию мы получили и передали сотрудникам ответственным за это. Рассмотрим эту ситуацию и с вами сразу свяжутся.

Prece nav piegādāta un nauda jau nav atgriezta 3 ned. laikā. Sazvanīt nav iespējams. Ļoti neapmierināts. Neiesaku nevienam dotu kantori.
Veikala atbilde
Labdien! Lūdzu, uzrakstiet pasūtījuma ID kodiņu uz info@2u.lv un mēs 100% risināsim šo situāciju! Jūsu 2u.lv
Labdien! Lūdzu, uzrakstiet pasūtījuma ID kodiņu uz info@2u.lv un mēs 100% risināsim šo situāciju! Jūsu 2u.lv

reizes 10x esmu iegādājies preces šajā interneta veikalā, vēl nekad problēmu nav bijis.Operatīvi atzvana 1 dienas laikā. Par piegādi nevaru nekā pateikt, jo preces vienmēr izņēmu pats.

Откровенно говоря удивлен негативным отзывам.
Я заказавал раза 3-4 в этом магазине - никогда проблем не было.
Совсем наоборт, заказы исполняли достаточно быстро 5 дней максимум. К товару претензий никаких - все работает. Некоторые вещи более двух лет.
Персонал ведет себя вежливо и доборжелательно - что стало редкостью в последнее время в Риге, почему то.
Цены на компоненты компьютеров не выше средних, часто ниже.
Вобщем магазином пока доволе

Krāpšana! Pēc rēķina apmaksas pilnīgi nekāds kontakts. Aizsūtīju naudas atgriešanas pieprasījumu. Atbildes nekādas!
Veikala atbilde
Labdien! Lūdzu, uzrakstiet pasūtījuma ID kodiņu uz info@2u.lv un mēs 100% risināsim šo situāciju! Jūsu 2u.lv
Labdien! Lūdzu, uzrakstiet pasūtījuma ID kodiņu uz info@2u.lv un mēs 100% risināsim šo situāciju! Jūsu 2u.lv

Pasūtīju monitoru. Uz biroju piegādāja ātri, pret servisu nekādu pretenziju. Mazliet tikai dīvaini, ka birojā nav terminālis norēķiniem ar maksājumu kartēm. Ar preci esmu apmierināts. Paldies!

Добрый день! Когда вы мне вернете деньги за неполученный заказ н.84747
Veikala atbilde
Добрый день! Информацию мы получили и передали сотрудникам ответственным за это. Рассмотрим эту ситуацию и с вами сразу свяжутся.
Добрый день! Информацию мы получили и передали сотрудникам ответственным за это. Рассмотрим эту ситуацию и с вами сразу свяжутся.

Esmu vīlies. Solījums, kad prece būs, nav izpildīts. Sazvanīt nevar, tā ka "call center" vai nu nav, vai arī filtrē tālruņa numurus...
Veikala atbilde
Labdien! Jā, mūsu uzņēmumam tiešām bija pārrāvumi preču piegādēs un arī slikta komunikācija. Mēs pēdējos 2 mēnešus cītīgi strādājām pie tā, lai to visu izmainītu. Šobrīd mums ir regulāras piegādes, kā arī ļoti labs call-centrs. Lūgums atsūtīt pasūtījuma ID numuru uz mūsu e-pastu info@2u.lv un mēs atrisināsim radušos situāciju. Ar cieņu, Jūsu 2u.lv
Labdien! Jā, mūsu uzņēmumam tiešām bija pārrāvumi preču piegādēs un arī slikta komunikācija. Mēs pēdējos 2 mēnešus cītīgi strādājām pie tā, lai to visu izmainītu. Šobrīd mums ir regulāras piegādes, kā arī ļoti labs call-centrs. Lūgums atsūtīt pasūtījuma ID numuru uz mūsu e-pastu info@2u.lv un mēs atrisināsim radušos situāciju. Ar cieņu, Jūsu 2u.lv

Kad veicu pasūtījumu 3x solīja piegādāt preci, pārliekot termiņu. Kad atcēlu pasūtījumu jo preci vnk nopirku citā veikalā, kur nav mistisku problēmu ar piegādēm... tagad jau mēnesi gaidu iemaksāto naudu, ap 200 EUR.
Nav brīnums, ka kāds laiku pa laikam arī bankrotē... ar šādu attieksmi nevar tālu tikt.
Komunikācija arī zem katras kritikas... epasti vienvirziena un sazvanīt var pēc 5tās reizes.
pasūtījuma nr. 01/2/81054.
Veikala atbilde
Labdien! Informāciju esam saņēmuši un nodevuši attiecīgajiem uzņēmuma darbiniekiem. Izskatīsim šo situāciju un dosim Jums atbildi.
Labdien! Informāciju esam saņēmuši un nodevuši attiecīgajiem uzņēmuma darbiniekiem. Izskatīsim šo situāciju un dosim Jums atbildi.

pilnīgs sūds, piegāde nedēļām, sazvanīt nevar
Veikala atbilde
Labdien! Jā, mūsu uzņēmumam tiešām bija pārrāvumi preču piegādēs un arī slikta komunikācija. Mēs pēdējos 2 mēnešus cītīgi strādājām pie tā, lai to visu izmainītu. Šobrīd mums ir regulāras piegādes, kā arī ļoti labs call-centrs. Lūgums atsūtīt pasūtījuma ID numuru uz mūsu e-pastu info@2u.lv un mēs atrisināsim radušos situāciju. Ar cieņu, Jūsu 2u.lv
Labdien! Jā, mūsu uzņēmumam tiešām bija pārrāvumi preču piegādēs un arī slikta komunikācija. Mēs pēdējos 2 mēnešus cītīgi strādājām pie tā, lai to visu izmainītu. Šobrīd mums ir regulāras piegādes, kā arī ļoti labs call-centrs. Lūgums atsūtīt pasūtījuma ID numuru uz mūsu e-pastu info@2u.lv un mēs atrisināsim radušos situāciju. Ar cieņu, Jūsu 2u.lv

Labdien! Lūdzu atgrieziet manu naudu par pasūtījumu Nr OI/2/84500. Es gaidu jau 3 nedēļas, pirms divām nedēļām Jūs man solījāt, ka nauda būs 19. septembrī. Kur tā ir?
Veikala atbilde
Labdien! Informāciju esam saņēmuši un nodevuši attiecīgajiem uzņēmuma darbiniekiem. Izskatīsim šo situāciju un dosim Jums atbildi.
Labdien! Informāciju esam saņēmuši un nodevuši attiecīgajiem uzņēmuma darbiniekiem. Izskatīsim šo situāciju un dosim Jums atbildi.

Viss notika ātri un akurāti. Paldies!

Обман да и только! Заказал товар, обещали доставить через неделю. Сделал 100% предоплату! В день доставки ни звонка, ни письма! Звоню САМ!!! Естественно, товар сегодня небудет доставлен, но "конечно обязательно будет через 3 дня". И так повторялось еще дважды!!! Плюнул, отменил заказ, написал 29 августа заявление на возврат денег. По сегодняшний день деньги не вернули! И дозвониться немогу, и на письма не отвечают.
Veikala atbilde
Добрый день! Информацию мы получили и передали сотрудникам ответственным за это. Рассмотрим эту ситуацию и с вами сразу свяжутся.
Добрый день! Информацию мы получили и передали сотрудникам ответственным за это. Рассмотрим эту ситуацию и с вами сразу свяжутся.

Pasūtīju preci, nedēļas laikā tā bija pie manis. Ar preču cenām un piegādi esmu apmierināts. Paldies

Pārdevējs sazinājās ar mani pa telefonu un teica, ja veikšu priekšapmaksu, tad prece būs pieejama konkrētajā dienā. Veicu apmaksu, preces piegādes dienā ar mani neviens nesazinājās, nevienu no birojiem nebija iespējams sazvanīt. Dienu vēlāk atnāca epasts, ka veikalam tāda prece neesot noliktavā un man jāraksta iesniegums, lai man atgrieztu naudu. Nu jau 2. nedēļu gaidu kad man atgriezīs naudu - no veikala puses klusums.
Veikala atbilde
Labdien! Jā, mūsu uzņēmumam tiešām bija pārrāvumi preču piegādēs un arī slikta komunikācija. Mēs pēdējos 2 mēnešus cītīgi strādājām pie tā, lai to visu izmainītu. Šobrīd mums ir regulāras piegādes, kā arī ļoti labs call-centrs. Lūgums atsūtīt pasūtījuma ID numuru uz mūsu e-pastu info@2u.lv un mēs atrisināsim radušos situāciju. Ar cieņu, Jūsu 2u.lv
Labdien! Jā, mūsu uzņēmumam tiešām bija pārrāvumi preču piegādēs un arī slikta komunikācija. Mēs pēdējos 2 mēnešus cītīgi strādājām pie tā, lai to visu izmainītu. Šobrīd mums ir regulāras piegādes, kā arī ļoti labs call-centrs. Lūgums atsūtīt pasūtījuma ID numuru uz mūsu e-pastu info@2u.lv un mēs atrisināsim radušos situāciju. Ar cieņu, Jūsu 2u.lv