2.8

Atsauksmes 154
Pievienot atsauksmi
Kontakti
Telefons
29715326, 29716270
29715326, 29716270
E-pasts
info@gouptime.lv
info@gouptime.lv
Adrese
Rīga, Vienības gatve 39, LV-1004
Rīga, Vienības gatve 39, LV-1004
Atsauksmes 154
|

Šis veikals ir labs ar to, ka ir pozitīvi klienti, preces kvalitāte ir labā stāvoklī, viemēr prece pienākusi laikā,

Prece atnāca menedžera solītajā laikā. Esmu apmierināts ar kvalitāti un jauko personālu, kuri man izskaidroja personīgi svarīgos jautājumus :)

Nekad neko nepērciet šajā veikalā! Pasūtījumu neizpilda un naudu neatgriež, pat pēc vairākkārtējiem atgādinājumiem un solījumiem trīs mēnešu laikā.
Veikala atbilde
Sveiki, nevaram Jūs idenficēt kā mūsu klientu, ja ir radušies kādi jautājumi droši sazinaties ar mūsu administrāciju un viss tiks atrisināts!
Sveiki, nevaram Jūs idenficēt kā mūsu klientu, ja ir radušies kādi jautājumi droši sazinaties ar mūsu administrāciju un viss tiks atrisināts!

Laba apkalpošana un labs serviss, iesauku citiem izmantot šo internetveikalu

Нет слов... Советую никому не платить ни цента, пока не увидете свой заказ...ОБХОДИТЕ СТОРОНОЙ ДАННЫЙ МАГАЗИН!
Veikala atbilde
Добрый день! К сожалению, не можем идентифицировать Вас как клиента.
Добрый день! К сожалению, не можем идентифицировать Вас как клиента.

Больше месяца жду свой заказ заплатив предоплату. Ребенок без подарка на новый год. (((
Veikala atbilde
Добрый день! К сожалению, не можем идентифицировать Вас как нашего клиента. Если Вам не пришёл товар, пожалуйста свяжитесь с магазином, решим проблему. Извините за предоставленные неудобства.
Добрый день! К сожалению, не можем идентифицировать Вас как нашего клиента. Если Вам не пришёл товар, пожалуйста свяжитесь с магазином, решим проблему. Извините за предоставленные неудобства.

Заказала товар по предоплате. Не могу получить уже больше месяца. Одни обещания: "на следующей неделе"... Ребёнок остался без подарка на Новый год :((
Veikala atbilde
К сожалению, во время праздников из-за большого обьёма заказов - партия товара задержалась во время транспортировки. Об этом сообщили заранее, для того, чтобы решить проблему подарка заранее. Извините за доставленные неудобства.
К сожалению, во время праздников из-за большого обьёма заказов - партия товара задержалась во время транспортировки. Об этом сообщили заранее, для того, чтобы решить проблему подарка заранее. Извините за доставленные неудобства.

Laba apkalpošana, labs serviss, piemeklēja labko risinājumu ko vajadzēja tieši man iesaku!

Otro reizi mēģinu pasūtīt preci šajā veikalā. Arī šoreiz neveiksmīgi. Nekādā gadijumā neveiciet priekšapmaksu, gaidīsiet ilgi un preci laicīgi nesaņemsiet. Lepni sauc sevi par interneta lielveikalu, taču reāli savas noliktavas nav. Tā kā nepacietīgiem šeit nav ko meklēt.
Veikala atbilde
Iespējams mūsu piegādatajam ir kāda kļūda, padod mums preci, bet fiziski viņa nav pieejama, atvainojamies ja esam sagādajuši neērtibas!
Iespējams mūsu piegādatajam ir kāda kļūda, padod mums preci, bet fiziski viņa nav pieejama, atvainojamies ja esam sagādajuši neērtibas!

Šitai bodei ar līkumu! Ja vēlies kaut ko iegādāties. Veicot pasūtījumu nav ne mazākās norādes par priekšapmaksu, bet pēc tā veikšanas atzvana meitene un par sīkumu 35EUR vērtībā, liek veikt priekšapmaksu!!! Lai vārās paši savā priekšapmaksā!!!
Veikala atbilde
Sveiki, diemžēl, ja prece ir speciāl japasūta no ražotāja nav iespējams to pasūtit bez priekšapmaksas, ir protam virkne preču grupas ko var iegadaties bez priekšapmaksas!
Sveiki, diemžēl, ja prece ir speciāl japasūta no ražotāja nav iespējams to pasūtit bez priekšapmaksas, ir protam virkne preču grupas ko var iegadaties bez priekšapmaksas!

Получил товар в срок, даже раньше чем ожидал. Оплачивал предоплатой. Всё без проблем!

Divi pirkumi. Pirmajā reizē prasīja piemaksāt, jo teica, ka programmā kaut kas sajuka. Bet otro pasūtījumu jau gaidu 1.5 mēneša. Atbild, ka ar jums sazināsies. Joprojām gaidu
Veikala atbilde
Sveiki, ja nēsiet saņēmuši joprojām savu pasūtijumu, tad noteikti nekavejoties sazinaties ar administrāciju un problēma nekavejoties tiks atrisināta!
Sveiki, ja nēsiet saņēmuši joprojām savu pasūtijumu, tad noteikti nekavejoties sazinaties ar administrāciju un problēma nekavejoties tiks atrisināta!

Pasūtiju preci 4 nedēļas atpakaļ. Pēc katras nedēļas zvaniju un prasiju, kad būs mana prece? Katru reizi teica, ka zvanīs noliktavai un uzzinās, kāpēc piegādātājs nepiegādā preci. Teica, ka pārzvanīs. Esmu zvanījis kādas 10 reizes un katru reizi teica, ka pārzvanīs, bet NEVIENU reizi no viņiem zvanu nesaņēmu. Tad sākās jautrākā daļa. Pieprasiju savu naudu atpakaļ. Teica, ka 3-4 dienu laikā atgriezīs. Pēc pusotras nedēļas dabūju naudu atpakaļ.
Veikala atbilde
Sveiki, gadās situācijas kad prece ir izpirkta no piegādātaja noliktavas un piegādatājs gaida ilgi atbildi no ražotāja kad saņems jaunu krāvu, tāpec arī nevaram konkrētu datumu preces piegādei, bet vienmēr komunicējam ar klientu un paskaidrojam to! Par naudas atgriešanu parasti tas aizņem 3-4 d/dienas, iespējams pa vidam bija brīvdienas Jūsu gadījumu! Atvainojamies par sagādātam neērtibām!
Sveiki, gadās situācijas kad prece ir izpirkta no piegādātaja noliktavas un piegādatājs gaida ilgi atbildi no ražotāja kad saņems jaunu krāvu, tāpec arī nevaram konkrētu datumu preces piegādei, bet vienmēr komunicējam ar klientu un paskaidrojam to! Par naudas atgriešanu parasti tas aizņem 3-4 d/dienas, iespējams pa vidam bija brīvdienas Jūsu gadījumu! Atvainojamies par sagādātam neērtibām!

Šajā veikalā iepērkos pirmo un pēdējo reizi. Par preci, ko pasūtīju, bija norāde, ka jāgaida 3-4 dienas. Kad pārskaitīju naudu, man piezvanīja, ka būs jāgaida divas nedēļas. Piekritu. Tagad jau kopumā ir pagājis vairāk par mēnesi. Nav ne preces, ne naudas, ne atbildes uz maniem e-pastiem.
Veikala atbilde
Sveiki, Jums ir jasazinās ar veikalu telefoniski un jautājums tiks atrisināts nekavējoties, šeit mēs nevaram Jūs idenficēt kā mūsu klientu! Uz sapratni Gouptime administrācija!
Sveiki, Jums ir jasazinās ar veikalu telefoniski un jautājums tiks atrisināts nekavējoties, šeit mēs nevaram Jūs idenficēt kā mūsu klientu! Uz sapratni Gouptime administrācija!

Pec pasutijuma ar noradi, ka maksaju skaidra nauda pie sanemsanas, man pateica, ka kurjeram nevar samaksat skaidra.
Teicu brauksu uz ofisu un pirksu - nauda pret preci - tiesi ka pasutijuma noradits.
Man nepatikama maniere noradija, ka:
"Ne ( ?!!?) - ja Jums preci vajag, CIENITAIS, tad NAKSIES veikt prieksapmaksu"
Ja nevar skaidra pat uz vietas, iznemiet to ka opciju necakarejiet pateretajus, ka ari leksiku mainiet, kas ta par attieks
Veikala atbilde
Sveiki! Ir specifiskas preces kuras diemžēl nevaram pasūtit bez priekšapmaksas vai avansa maksājuma un ir ari preces un preču grupas ko ir iespējams saņemt skaidrā naudā uz vietas saņemot veikalā vai piegādājot! Atvainojamies ja esam sagādājuši neērtības!
Sveiki! Ir specifiskas preces kuras diemžēl nevaram pasūtit bez priekšapmaksas vai avansa maksājuma un ir ari preces un preču grupas ko ir iespējams saņemt skaidrā naudā uz vietas saņemot veikalā vai piegādājot! Atvainojamies ja esam sagādājuši neērtības!

Заказала морозилку , сработали очень быстро ! Все время были на связи и очень оперативно сделали доставку !!!
Спасибо !

Заказал товар по предоплате.В течении месяца товар не смогли предоставить.Теперь уже 3 недели не могут вернуть деньги.При каждом звонке утверждают в течении 3-4 дней.Первый раз с таким столкнулся.
Veikala atbilde
Добрый день! К сожалению, не можем идентифицировать Вас как клиента
Добрый день! К сожалению, не можем идентифицировать Вас как клиента

Pasūtīja preci. Atbildēja, kā tas būs piejājama pēc 3 dienām, bet nebija uz vietas arī pēc nedēļas. Izradās, kā kurjers nevar aizbraukt uz vietu, kur atrodas prece. Rezultātā atcēla pasūtījumu/

Сервис устраивает. Заказывал наушники, телефон, ноутбук, телевизор, покрышки, эллиптический тренажер и прочие товары. 5+

Lieliska komunikācija, pretīmnākoša attieksme! Esmu pasūtījusi vairākas preces, vienmēr laicīgi piegādāts, paldies!